  • 1. Data: 2002-05-21 15:29:27
    Temat: Inteligo i oplaty
    Od: "marcin" <b...@s...org>

    Co to ma byc - czy za uzytkowanie konta w inteligo pobierana jest opłata?
    Moje zdziwnienie : na koncie mialem 2 zł a tu nagle debet -3 (5 zł za
    prowadzenie konta i karte visa).

    Czy tak bylo zawsze? Nie dostalem, zadnej informacji, ze inteligo zaczyna
    pobierac oplate za prowadzenie konta i karte.

  • 2. Data: 2002-05-21 15:44:34
    Temat: Re: Inteligo i oplaty
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    marcin wrote:

    > Co to ma byc - czy za uzytkowanie konta w inteligo pobierana jest opłata?
    > Moje zdziwnienie : na koncie mialem 2 zł a tu nagle debet -3 (5 zł za
    > prowadzenie konta i karte visa).

    oplata jest w TOiP od lutego (ale pobierana od maja)

    > Czy tak bylo zawsze? Nie dostalem, zadnej informacji, ze inteligo zaczyna
    > pobierac oplate za prowadzenie konta i karte.

    ani mailem ani poczta?

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-05-21 15:45:30
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin" <b...@s...org> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Czy tak bylo zawsze? Nie dostalem, zadnej informacji, ze inteligo zaczyna
    > pobierac oplate za prowadzenie konta i karte.

    TOiP z tymi opłatami zaczęła obowiązywac od 15 lutego tego roku.
    Przy czym do 6 maja 2002 obowiązywała promocja polegająca na tym, że opłaty
    za kartę i prowadzenie konta nie były pobierane.

    Nie prościej sprawdzić na www.inteligo.pl?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 4. Data: 2002-05-21 15:47:12
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ani mailem ani poczta?

    Pewnie dostał tego maila, jak każdy, ale nie doczytał do końca - bo trzeba
    przyznać, że zmiana TOiP i regulaminu była ukryta na sam koniec...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 5. Data: 2002-05-21 15:56:54
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Pewnie dostał tego maila, jak każdy, ale nie doczytał do końca - bo trzeba
    > przyznać, że zmiana TOiP i regulaminu była ukryta na sam koniec...

    wniosek na przyszlosc: zeby nie dostac zawalu trzeba czasem odwiedzac
    swoj bank, wirtualny tez... :)

  • 6. Data: 2002-05-21 22:21:34
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Tue, 21 May 2002 17:45:30 +0200, od
    "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisano:

    >Użytkownik "marcin" <b...@s...org> napisał w wiadomości

    >Nie prościej sprawdzić na www.inteligo.pl?

    To jest bardzo dobra rada: pierwsze czytać, później pisać.

    jahckal