  • 21. Data: 2020-05-12 13:35:46
    Temat: Re: Dostałem z banku zawiadomienie
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 12.05.2020 o 13:24, Akarm pisze:

    > Płacą kredytobiorcy i tacy dziwni ludzie, którzy uważają, że należy
    > płacić za usługi bankowe w rodzaju konto, karta, przelew... Niektórzy
    > wolą za takie usługi płacić, bo to według nich niech jest "tańsze" od
    > korzystania z usług banku całkowicie i bezwarunkowo bezpłatnie.

    płacenie za usługi, które mogą być bezpłatne może być tańsze...

    ale coś w tym musi być, kiedyś obsługiwałem klienta, który BARDZO chciał
    negocjować warunki z bankiem

    jeden wniosek złożył sobie sam, i uzyskał obniżenie prowizji z 1 do 0,5%
    drugi składał ze mną, prowizja od razu wynosiła 0%

    wybrał bank pierwszy, bo udała mu się negocjacja (zapłacił "tylko" 1500
    zł prowizji) zamiast drugi, w którym negocjacji prowizji nie było (banki
    nie przewidują ujemnych wartości prowizji)

    ps
    pozostałe warunki kredytowania praktycznie takie same w obydwu bankach

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 22. Data: 2020-05-12 21:01:52
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert_DF napisał(a) :

> [...]
    >
    > ps
    > pozostałe warunki kredytowania praktycznie takie same w obydwu bankach

    Ale szanujemy takich ludzi. W końcu to też homo-sapiens.
    Społeczeństwo otacza opieką swoich członków. Także tych
    upośledzonych ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 23. Data: 2020-05-12 21:33:42

    Spijacie sobie z dzióbków?

    Ubaw po pachy ;-)

    PS. Ile w waszych bankach kosztuje wysłanie zawiadomienia jak w tytule.
    a) kosztuje bank?
    b) kosztuje klienta?

    Tak oficjalnie oczywiście bez umieszczania w kosztach innych "produktów"

  • 24. Data: 2020-05-13 10:26:13
    Od: Heniek <h...@g...com>

    U mnie jest opłata zryczałtowana, niezależna od ilości, oczywiście z przedziału.