  • 1. Data: 2020-05-10 00:57:12
    Temat: Praca -- zwolnienie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Obecnie żyjemy w cieniu zwolnień spowodowanych chorobą, której na imię CoViD-19.
    Właśnie dowiedziałem się, że zostałem zwolniony z marcowych kładek ZUS -- szkoda,
    że w marcu chorowałem... L4 poszło bokiem... Aż zamarłem z wrażenia, widząc, jak
    mało mi darowano... Aż sprawdziłem w DRA... SZKODA!!! Innym tysiące plnów -- mnie
    tak niewiele... [zaraz znajdą się pocieszyciele, którzy coś wykomBAJnują...]

    https://www.youtube.com/watch?v=EFDr2FrJa9s
    Sowieci musieli cieszyć się powrotem nad Wisłę...
    Czego MTuchaczewwski nie zdziałał, to FDRoosevelt
    osiągnął...

    Chyba do końca życia będę pamiętał lewy brzeg nadwiślański na południe od Warszawy,
    z którym połączyło mnie przed laty tak wiele... Kilkanaście lat temu, gdy ów świat
    traciłem, nie przypuszczałem, że odzyskanie zajmie mi tyle czasu...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2020-05-10 23:37:54
    Temat: Re: Praca -- zwolnienie
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > plnów -- mnie
    > tak niewiele... [zaraz znajdą się pocieszyciele, którzy coś

    Podatek większy zapłacisz?

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2020-05-11 00:08:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" r99s7g$1nq3$...@g...aioe.org

    > Podatek większy zapłacisz?

    W pewnym sensie tak, bo gdyby nie to zwolnienie z ZUS to bym
    w kwietniu poszedł na bezpłatny a wynagrodzenie nie ma VAT...
    Qmasz czy mam wytłumaczyć? BTW -- od klientów wziąłem tylko
    netto, choć wystawiłem (i rozliczyłem) im faktury z VAT, bo
    to jest dla mnie opłacalne... (czyli w imieniu klientów mam
    zapłacić VAT do US, którego nie wziąłem od tychże klientów)
    Taki podatnik to chyba skarb dla Fiskusa! ;) [czego człek
    nie zrobi dla własnego zysku?! -- nawet cudzy VAT zapłaci, ;)
    będąc podatnikiem VAT...]

    Śp. prof. Nowowiejski powiedział kiedyś, że chyba kradnę
    drukarki HP -- skoro je tak tanio sprzedaję... ;) Nie
    kradłem a drukarki sprzedawane przeze mnie pochodziły
    z legalnych źródeł i oficjalnych kanałów dystrybucyjnych
    w RP, z oficjalna gwarancją uznawaną przez HP w Polsce...

    BTW -- choć to oczywiste, ww. VAT ma się **nijak** do
    postojówki z jej 15% spadkiem miesiąc do miesiąca...
    Nijak do wszelkich pomocy okołowirusowych!

    --