  • 11. Data: 2020-05-12 08:03:13
    Temat: Re: Dostałem z banku zawiadomienie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podejrzanie tani ten bank.
    Amerykański?

    -----
    > Prowizja za Transakcję gotówkową lub Transakcję szczególną z "8% wartości
    Transakcji, nie mniej niż 10 zł" na "10% wartości
    > Transakcji, nie mniej niż 20 zł"
    > Prowizja za przewalutowanie Transakcji dokonanych w innej walucie niż PLN z 5,8%
    wartości Transakcji na 6,8% wartości Transakcji

  • 12. Data: 2020-05-12 08:47:49
    Od: z <...@...pl>

    I myślisz że kto zapłaci za wysłanie tego zawiadomienia? ;-)

  • 13. Data: 2020-05-12 09:09:02
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 12.05.2020 o 08:47, z pisze:
    > I myślisz że kto zapłaci za wysłanie tego zawiadomienia? ;-)

    ja, ty, społeczeństwo? ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 14. Data: 2020-05-12 09:21:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 12 maja 2020 09:09:03 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:

    > ja, ty, społeczeństwo? ;-)

    zed na pewno, jako przeciętnie upośledzony członek społeczeństwa, który bankom płaci.
    Ty i ja raczej nie.

  • 15. Data: 2020-05-12 09:24:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 maja 2020 21:39:57 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:
    > że z powodu inflacja bla bla bla
    >
    > _roczna_ opłata za kartę zmienia się z 0,00 zł _miesięcznie_ na 0,00 zł
    > _miesięcznie_.
    >
    > :)

    To jakiś nowy trend u nich.
    Na stronie też piszą o opłacie _rocznej_ np. za premier miles - 18zł - a w TOiP
    okazuje się, że to "opłata roczna" płacona co miesiąc.

  • 16. Data: 2020-05-12 09:27:27
    Od: z <...@...pl>

    Jam głosi teoria bansterów co to służą społeczeństwu ;-)

    Każdy podatek, każda opłata, każdy koszt ZAWSZE zostaje przerzucony na
    klienta.

    Tego się trzymam. Dzięki tej wiedzy oszczędzam ;-)

  • 17. Data: 2020-05-12 10:30:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:
> [...]

    Ciekawe ... zmieniali hurtem ?

    >No, pozostałe pozycje nie są już takie smieszne.
    >Prowizja za Transakcję gotówkową lub Transakcję szczególną

    revolut taki szczegolny ?

    Ktory to bank ?

> [...]
    > na "10% wartości Transakcji, nie mniej niż 20 zł"
    >Prowizja za przewalutowanie Transakcji dokonanych w innej walucie

    No coz, szukaja pieniedzy, czy chca, zeby karty zostawic w domu ?

    A nie ma opcji wielowalutowej ? :-)

    J.

  • 18. Data: 2020-05-12 10:58:52
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    > Jam głosi teoria bansterów co to służą społeczeństwu ;-)
    >
    > Każdy podatek, każda opłata, każdy koszt ZAWSZE zostaje przerzucony na
    > klienta.
    >
    > Tego się trzymam. Dzięki tej wiedzy oszczędzam ;-)

    ale najwidoczniej nie na każdego, za usługi bankowe (za wyjątkiem
    odsetek od hipo) bankom nie płacę

  • 19. Data: 2020-05-12 10:59:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    Michal Jankowski napisał(a) :

    >Ale poleconym? :-D
    >Ostatnio dostałem fakturę wysłaną listem, chociaż zwykłym, za gaz na
    >0,00 zł. Ale mnie to już nie dziwi.

    Wiesz - czasem bywa tak, ze takich faktur jest na tyle malo, ze
    bardziej oplaca sie je hurtem wysylac, niz zamawiac proprawke w
    programie.

    A jeszcze nie dostaniesz faktury, zaczniesz dzwonic i pytac, to
    bedziesz kosztowal wiecej niz listonosz.

    >I jeszcze mi grożą, że jak nie zapłacę w terminie, to mi naliczą
    >odsetki karne.

    Na szczescie chyba juz przeszlismy na saldowy system rozliczen ... bo
    dawniej to nie nalezalo tego lekcewazyc :-)

    J.

  • 20. Data: 2020-05-12 13:24:54
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-05-12 o 10:58, Robert_DF pisze:

    > ale najwidoczniej nie na każdego, za usługi bankowe (za wyjątkiem
    > odsetek od hipo) bankom nie płacę

    Płacą kredytobiorcy i tacy dziwni ludzie, którzy uważają, że należy
    płacić za usługi bankowe w rodzaju konto, karta, przelew... Niektórzy
    wolą za takie usługi płacić, bo to według nich niech jest "tańsze" od
    korzystania z usług banku całkowicie i bezwarunkowo bezpłatnie.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl