  • 1. Data: 2020-05-11 21:39:53
    Temat: Dostałem z banku zawiadomienie
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    że z powodu inflacja bla bla bla

    _roczna_ opłata za kartę zmienia się z 0,00 zł _miesięcznie_ na 0,00 zł
    _miesięcznie_.

    :)

    MJ

  • 2. Data: 2020-05-11 22:20:42
    Temat: Re: Dostałem z banku zawiadomienie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > że z powodu inflacja bla bla bla
    >
    > _roczna_ opłata za kartę zmienia się z 0,00 zł _miesięcznie_ na 0,00
    > zł _miesięcznie_.
    >
    > :)

    No, pozostałe pozycje nie są już takie smieszne.
    Prowizja za Transakcję gotówkową lub Transakcję szczególną
    z "8% wartości Transakcji, nie mniej niż 10 zł"
    na "10% wartości Transakcji, nie mniej niż 20 zł"

    Prowizja za przewalutowanie Transakcji dokonanych w innej walucie
    niż PLN
    z 5,8% wartości Transakcji
    na 6,8% wartości Transakcji

    KJ

  • 3. Data: 2020-05-11 22:33:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski napisał(a) :
    > że z powodu inflacja bla bla bla
    >
    > _roczna_ opłata za kartę zmienia się z 0,00 zł _miesięcznie_ na 0,00 zł
    > _miesięcznie_.

    Ale poleconym? :-D
    Ostatnio dostałem fakturę wysłaną listem, chociaż zwykłym, za gaz na
    0,00 zł. Ale mnie to już nie dziwi.
    I jeszcze mi grożą, że jak nie zapłacę w terminie, to mi naliczą
    odsetki karne.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 4. Data: 2020-05-11 22:40:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 May 2020 22:33:56 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > I jeszcze mi grożą, że jak nie zapłacę w terminie, to mi naliczą
    > odsetki karne.

    No to na co czekasz! Zapłać. :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-05-12 01:48:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-05-11 o 22:20, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > na "10% wartości Transakcji, nie mniej niż 20 zł"
    >
    > Prowizja za przewalutowanie Transakcji dokonanych w innej walucie

    Citibank?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2020-05-12 01:51:01
    Od: Bischoop <B...@v...net>

    On 2020-05-11, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Ostatnio dostałem fakturę wysłaną listem, chociaż zwykłym, za gaz na
    > 0,00 zł. Ale mnie to już nie dziwi.
    > I jeszcze mi grożą, że jak nie zapłacę w terminie, to mi naliczą
    > odsetki karne.

    To jest wlasnie ten cyrk ktory czesto mnie rozwala, czesto w firmach
    zydza, dupe zawracaja by oszczedzac papier, drukowac na dwoch stronach
    itp a pieniadze marnowane sa w wrecz w idiotyczny sposob jak wyzej
    wspomniano.

  • 7. Data: 2020-05-12 02:50:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" krs2s8mbpj1e$....@4...net

    > No to na co czekasz! Zapłać. :)

    Na kogo -- na komornika!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2020-05-12 02:52:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bischoop" r9cod5$89r$...@d...me

    > zydza, dupe zawracaja by oszczedzac papier, drukowac na dwoch stronach
    > itp a pieniadze marnowane sa w wrecz w idiotyczny sposob jak wyzej

    - wydrukowaliśmy miliony ulotek wzywających do oszczędzania papieru!
    - wyraźnie i głośno krzyczeliśmy, żeby byli cicho!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2020-05-12 02:54:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." 5eb9b6d3$0$549$6...@n...neostrada.pl

    > Ostatnio dostałem fakturę wysłaną listem, chociaż
    > zwykłym, za gaz na 0,00 zł. Ale mnie to już nie
    > dziwi. I jeszcze mi grożą, że jak nie zapłacę
    > w terminie, to mi naliczą odsetki karne.

    Wysokie? ;) Może sprzeczne z antylichwiarskim prawem?... ;)

    --

  • 10. Data: 2020-05-12 05:16:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes: