  • 11. Data: 2003-06-25 13:43:09
    Temat: Re: Dominet Bank-proszę o pomoc
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Janusz" <j...@b...gnet.pl> wrote in message
    news:bdc7nq$41f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dzięki za wszelkie informacje i proszę o jeszcze.Chodzi o b. dużą sumę i
    > ciągle się waham co powinienem zrobić? i jaki bank wybrać?

    Jesli to jest duza suma to na pewno nie powinienes lokowac calosci w jednym
    miejscu.

    Podziel na czesci, najlepiej w wysokosci do jakij BFG gwarantuje calosc
    depozytu.
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 12. Data: 2003-06-25 15:06:02
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Zalezy co to jest duza suma, bo dla niektorych to kilka kpln a dla innych
    kilkaset k pln :->>

    > Jesli to jest duza suma to na pewno nie powinienes lokowac calosci w jednym
    > miejscu.

    Prawda.

    > Podziel na czesci, najlepiej w wysokosci do jakij BFG gwarantuje calosc
    > depozytu.

    W ten sposob to bez sensu bo majac np. 100k pln musialby obskoczyc ze 30 bankow.
    Nie mowiac o tym, ze powyzej pewnych kwot (10, 25, 50k pln w zalenozsci do banku
    i typu lokaty) oprocentowanie jest wyzsze.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 13. Data: 2003-06-25 15:07:05
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Co takiego ? Skąd ta informacja ?

    Jakiekolwiek zrodlo Dominetowskie - infolinia, placowka, nawet w internetowych
    FAQ jest jakies stwierdzenie, ze za czynnosci bankowe zwiazane z oblsuga
    lokaty pobierane sa prowizje zgodne z TOiP DominetBanku (wiec w tym i przelew
    za 3 pln).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2003-06-25 15:21:09
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Wilczek wrote:
    [...]

> [...]
    > lokaty pobierane sa prowizje zgodne z TOiP DominetBanku (wiec w tym i przelew
    Dziwne. Mi przy odsyłaniu poprzedniej nie pobrali. :-/
    Hmm
    KJ

    --
    JID: k...@c...pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 15. Data: 2003-06-25 18:42:45
    Od: "Janusz" <j...@b...gnet.pl>

    A co sądzicie o założeniu kilku lokat w tym Banku do sumy zabezpieczenia z
    BFG?
    Dziękuję za dotychczasowe rady Janusz.
    PSA może polecicie sprawdzony fundusz inwestycyjny
    Użytkownik "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bdclm5.1jk.1@bambus.kjonca.bogus...

  • 16. Data: 2003-06-25 18:57:16
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Dziwne. Mi przy odsyłaniu poprzedniej nie pobrali. :-/
    > Hmm

    Serio?
    Nie zmartwilbym sie jakby mi tez nie pobrali ale takie info dostalem.
    Empirycznie sprawdze to dopiero ok 20 wrzesnia.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 17. Data: 2003-06-25 18:57:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdcqgk$r8n$...@a...news.tpi.pl,
    Janusz <j...@b...gnet.pl>:
    > A co sądzicie o założeniu kilku lokat w tym Banku do sumy
    > zabezpieczenia z BFG?

    Nie wiem, czy Cie dobrze rozumiem, ale limity gwarancji BFG dotycza klienta
    danego banku (osoby), nie lokaty czy rachunku.
    Tzn. jak zalozysz 2 lokaty po 22,5tys. EURO kazda, to niczym sie nie rozni,
    niz jakbys mial jedna 45tys. EURO.
    Chyba ze chodzi Ci o konsekwencje zerwania, to jakis podzial jest sensowny.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-06-25 18:59:52
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A co sądzicie o założeniu kilku lokat w tym Banku do sumy zabezpieczenia z
    > BFG?
    > Dziękuję za dotychczasowe rady Janusz.
    > PSA może polecicie sprawdzony fundusz inwestycyjny

    Przede wszystkim przy duzej kwocie nie obedzie sie bez dywersyfikacji
    srodkow. Dla 100k pln mozesz sprobowac:

    25k - lokata Dominet
    25k - lokata Lukas
    25k - fundusz pieniezny (np. Skarbiec Kasa)
    25k - fundusz obligacyjny (np. Skarbiec Obligacji)

    Raptem 2 banki i przedstawicielstwo jednego TFI.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 19. Data: 2003-06-26 10:03:26
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 25k - fundusz pieniezny (np. Skarbiec Kasa)
    > 25k - fundusz obligacyjny (np. Skarbiec Obligacji)
    >
    > Raptem 2 banki i przedstawicielstwo jednego TFI.

    W przypadku Skarbca to juz lepiej założyć konto w mBanku - zawsze mozna
    zablokowac czesc lokatach/lokacie, a przy okazji jest dostep do kilku
    funduszy, nie tylko Skarbca.
    Jezeli kase mozna zablokowac na dluzszy okres (2-3 lata) to czesc mozna
    zainwestowac w obligacje (mozna kupic przez internet - nie trzeba nigdzie
    chodzić).

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 20. Data: 2003-06-26 10:15:58
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > Jezeli kase mozna zablokowac na dluzszy okres (2-3 lata) to czesc mozna
    > zainwestowac w obligacje (mozna kupic przez internet - nie trzeba nigdzie

    Wszystko to wiem ale osobie niewtajemniczonej nie bede polecal zabay
    funduszami via mBank (miesiac zakladania konta, uruchamianie SFI, wybor
    funduszu z 20 mozliwych itd :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek