  • 21. Data: 2003-06-26 23:20:59
    Temat: Re: Dominet Bank-proszę o pomoc
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Wilczek" <w...@a...net.pl> skribis:

    >Jakiekolwiek zrodlo Dominetowskie - infolinia, placowka, nawet w internetowych
    >FAQ jest jakies stwierdzenie, ze za czynnosci bankowe zwiazane z oblsuga
    >lokaty pobierane sa prowizje zgodne z TOiP DominetBanku (wiec w tym i przelew
    >za 3 pln).

    O ile dobrze wiem, jezeli lokata jest automatycznie odnawiana, to odnwiaja
    z ta sam kwota co na poczatku, a odsetki wysylaja na konto - dobrze
    rozumiem ?

    Zatem od 1000 zl na lokacie na 3 miesiace bedzie jakies 15 zl, i z to mi
    przesla i zabiora 3 zl ? A to dranstwo.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 22. Data: 2003-06-27 09:58:19
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    l.e:h wrote:
    > Zatem od 1000 zl na lokacie na 3 miesiace bedzie jakies 15 zl, i z
    > mi przesla i zabiora 3 zl ? A to dranstwo.
    Mozesz w placowce odebrac ;)

  • 23. Data: 2003-06-27 10:09:46
    Od: m...@p...onet.pl

    > Mozesz w placowce odebrac ;)

    Ale dlaczego smutek na twarzy? Przecież we Wrocławiu na głównym
    placu/skrzyżowaniu jest duża placówka Dominet Banku (budynek Cuprum na pl. 1-go
    Maja). Czy w Warszawie takiej nie macie? Co za syf w tej Wawie, nawet banków nie
    mają :-)

  • 24. Data: 2003-06-27 10:35:28
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > Maja). Czy w Warszawie takiej nie macie? Co za syf w tej Wawie, nawet banków nie

    W Poznaniu placowki nie ma i wlasciwie nigdzie na polnoc nie uswiaszczysz
    oddzialu, jako ze Cuprum operowal lokalnie :-) A tak BTW to ten budynek banku
    we Wrocku wyjatkowo szpeci okolice ;-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 25. Data: 2003-06-27 11:20:11
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > oddzialu, jako ze Cuprum operowal lokalnie :-) A tak BTW to ten budynek
    banku
    > we Wrocku wyjatkowo szpeci okolice ;-)))

    Co gorsze, to jest najbardziej szpecący budynak banku we Wrocławiu :-/ BZWBK
    przebija wszystko.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 26. Data: 2003-06-29 10:46:36
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    >O ile dobrze wiem, jezeli lokata jest automatycznie odnawiana, to odnwiaja
    >z ta sam kwota co na poczatku, a odsetki wysylaja na konto - dobrze
    >rozumiem ?

    Sprawdzielm - mozna tak sobie zazyczyc, a moze byc odnawiana wraz z
    dodaniem odsetek.

    Pozdrawiam, Leh.