  • 1. Data: 2004-12-27 16:46:31
    Temat: Dolar ponizej 3zl...
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    http://info.onet.pl/1029340,11,item.html

    Jak dla mnie idealnie. Im euro i dolar tansze tym dla mnie jako konsumenta
    lepiej. Oby ta idylla trwala jak najdluzej ;)

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2004-12-27 16:50:56
    Temat: Re: Dolar ponizej 3zl...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote:
    > Jak dla mnie idealnie. Im euro i dolar tansze tym dla mnie jako
    > konsumenta lepiej. Oby ta idylla trwala jak najdluzej ;)

    No ale dla eksporterow, ktorzy zatrudniaja pracownikow - nie do konca -
    zwlaszcza, ze koszty pracy u nas wcale nie sa takie niskie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-27 16:59:23
    Od: "Maciek" <y...@k...k.pl>

    Dłuższe utrzymywanie się takiej tendencji spowodować może wzrost bezrobocia
    w kraju, bo przedsiębiorcy zaczną oszczędzać...

  • 4. Data: 2004-12-27 17:29:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cqpehr$ab8$1@news.onet.pl...

    > No ale dla eksporterow, ktorzy zatrudniaja pracownikow - nie do konca -
    > zwlaszcza, ze koszty pracy u nas wcale nie sa takie niskie.

    Spokojnie w nastepnym roku PKB znacznie zwolni,wplywy do kasy panstwa
    zmaleja, w budzecie zabraknie pod koniec roku kilkunastu miliardow i jazda
    na walutach bedzie, ale w przeciwna strone. Kto ma walute moze spokojnie
    czekac, gorzej z przedsiebiorstwami bo te musza na biezaco sprzedawac i maja
    coraz wieksze straty.

  • 5. Data: 2004-12-27 20:31:52
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał(a):

    > http://info.onet.pl/1029340,11,item.html
    >
    > Jak dla mnie idealnie. Im euro i dolar tansze tym dla mnie jako konsumenta
    > lepiej. Oby ta idylla trwala jak najdluzej ;)

    Krótkookresowo na pewno. Tyle że w skali makro uważaj żeby Cię Twój szef z
    roboty nie wypierdaczył, po tym jak się okaże że ten sam towar, który
    produkuje firma, sprowadzony z Chameryki jest tańszy :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 6. Data: 2004-12-28 06:26:10
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-27, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > No ale dla eksporterow, ktorzy zatrudniaja pracownikow - nie do konca -
    > zwlaszcza, ze koszty pracy u nas wcale nie sa takie niskie.
    Dla takiej firmy w jakiej ja pracuje (ISP) to bardzo dobrze.
    Sprzęt który bierzemy jest rozliczany w USD. Przy ostatnich zakupach
    te różnice to wyszły dla nas 2 notebooki przyzwoite :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2004-12-28 07:28:43
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> wrote in message

    > Dla takiej firmy w jakiej ja pracuje (ISP) to bardzo dobrze.
    > Sprzęt który bierzemy jest rozliczany w USD. Przy ostatnich zakupach
    > te różnice to wyszły dla nas 2 notebooki przyzwoite :)

    Dla innych niekoniecznie. Sprawdż jak się mają ceny hostingu w GoDaddy i w
    Home.pl do siebie. Ja się całkiem przniosłem do USA. No może nie (tylko) ze
    względu na koszty.

    Vizvary Istvan

  • 8. Data: 2004-12-28 07:32:50
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2004 17:50:56 +0100,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:

    > No ale dla eksporterow, ktorzy zatrudniaja pracownikow - nie do konca -
    > zwlaszcza, ze koszty pracy u nas wcale nie sa takie niskie.

    Jasne. Jak Euro było wysoko to źle bo nasz dług zagraniczny wielki, i
    importowane towary drogie. Jak nisko - też źle bo eksporterzy (BTW.
    Czemu rząd/bank centralny ma "robić dobrze" eksporterom, a nie
    importerom ?)
    A mi osobiście wydaje sie, wystarczy, aby euro było _stabilne_, a na
    jakim poziomie to sprawa drugorzędna.

    KJ

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 9. Data: 2004-12-28 15:39:55
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Tue, 28 Dec 2004 07:32:50 +0000 (UTC), Kamil Jonca <k...@g...pl>
    wrote:

    >A mi osobiście wydaje sie, wystarczy, aby euro było _stabilne_, a na
    >jakim poziomie to sprawa drugorzędna.

    No nie drugorzedna, bo jak kiedys na trwale zamienimy PLN na EUR to najlepiej
    dla nas by bylo, zeby PLN bylo wowczas jak najsilniejsze, wtedy Twoje zarobki
    w EUR beda znacznie wieksze, a nie znacznie mniejsze, gdyby PLN byl bardzo
    slaby, no chyba, ze politycy sobie ustala kurs wymiany przed zamiana PLN na
    EUR na podstawie wrozby z fusow i fazy ksiezyca.

  • 10. Data: 2004-12-28 15:45:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-28 16:39 andy_k said the following:

> [...]
    > slaby, no chyba, ze politycy sobie ustala kurs wymiany przed zamiana PLN na
    > EUR na podstawie wrozby z fusow i fazy ksiezyca.

    A czy sądzisz, ze siła nabywcza Twoich zarobków jakoś istotnie będzie od
    tego zależała ?

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl