  • 1. Data: 2004-12-27 15:04:57
    Temat: Private banking - u kogo ?
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Witam

    W jakim banku warto zainteresowac sie tego typu usluga ? Istotne jest aby
    nyl dostep przez jednego doradce do roznych uslug, najlepiej bez prowizji.
    Interesuje mnie oferta dostepna w 3miescie, najlepiej w Gdyni. Jezeli ktos z
    Was korzysta i ma dobre (lub zle) doswiadczenia z ktoryms z bankow to prosze
    o informacje. Wiadomo , ze przy tego typu uslugach istotne jest indywidualne
    podejscie czlowieka oddelegowanego przez bank wiec jezeli mozecie kogos
    bezposrednio polecic to bede wdzieczny.

    pzdr
    Pawel

  • 2. Data: 2004-12-27 15:09:35
    Temat: Re: Private banking - u kogo ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pawel Galinski <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > typu uslugach istotne jest indywidualne podejscie czlowieka
    > oddelegowanego przez bank wiec jezeli mozecie kogos bezposrednio

    Co to za private banking jak bez prowizji ;)
    Myslisz, ze wylozysz te swoje 300 tys PLNow i juz? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-27 17:25:34
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    > Co to za private banking jak bez prowizji ;)
    > Myslisz, ze wylozysz te swoje 300 tys PLNow i juz? :)
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.
    > Zadbaj o swoje pieniądze!

    Bo taka moda panuje ostatnio - wszystko ma być za darmo

    Darek

  • 4. Data: 2004-12-27 18:04:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Darek <0...@p...onet.pl> wrote:
    > Bo taka moda panuje ostatnio - wszystko ma być za darmo

    Jeszcze doplacac powinni ;)
    Ja rozumiem klienta mBanku, ale provate bankingu?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-12-27 19:51:17
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Michał 'Amra' Macierzyński* napisał(a):

    > Jeszcze doplacac powinni ;)
    > Ja rozumiem klienta mBanku, ale provate bankingu?

    IMHO z samego faktu korzystania z takowej usługi powinno być bez
    prowizji. Zobacz - np w Lukas Banku jest e-Konto Pro, gdzie jak się
    spełni kilka warunków (jak to pani z Lukasa ujęła - "to konto jest dla
    VIPów" ;) ) to prowadzenie i w ogóle korzystanie z rachunku jest
    całkowicie za darmo. Można zauważyć zbieżność - im więcej zostawiasz
    pieniędzy w banku tym więcej masz za darmo ;) To co dopiero w przypadku
    indywidualnego podejścia do klienta w private bankingu :)

    Gree

  • 6. Data: 2004-12-27 19:58:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> wrote:
> [...]
    > pieniędzy w banku tym więcej masz za darmo ;) To co dopiero w
    > przypadku indywidualnego podejścia do klienta w private bankingu :)

    Pani to sobie moze tak mowic...
    Jesli brak oplat = VIP to smiech na sali ;)

    Jesli w provate bankingu chcialbys miec indywidualne doradztwo i w ogole
    wszysstko to, z czym zwiazany jest _prawdziwy_ private banking - to
    wiadomo, ze to kosztuje.
    Owszem jest bezplatne prowadzenie - ale przy tej wysokosci kwotach - to
    przeciez co za znaczenie ma czy placisz za miesiac 0 zl czy 150 zl?
    Wazne jest natomiast ile pobieraja za zarzadzanie i tak dalej. Bo przeciez
    nie musisz isc od razu do privte bankingu jak chcesz kasetrzymac na
    lokatach lub w obligach skarbu panstwa... :d
    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2004-12-27 20:29:15
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Michał 'Amra' Macierzyński* napisał(a):

    > Pani to sobie moze tak mowic...
    > Jesli brak oplat = VIP to smiech na sali ;)

    Śmiech, czy nie śmiech - materiał na materkingową papkę ;)

    Ano kosztuje :) Ja napisałem, że IMHO powinno być za darmo :)

    > Owszem jest bezplatne prowadzenie - ale przy tej wysokosci kwotach - to
    > przeciez co za znaczenie ma czy placisz za miesiac 0 zl czy 150 zl?

    No tak, ale niezależnie ile kto ma pieniędzy - dla jednych te 150 zł to
    będzie dużo a dla innych mało. Tak sobie troszku filozuje ;)

    > Wazne jest natomiast ile pobieraja za zarzadzanie i tak dalej. Bo
    > przeciez nie musisz isc od razu do privte bankingu jak chcesz
    > kasetrzymac na lokatach lub w obligach skarbu panstwa... :d

    I tu przyznaję Ci rację :)

    Gree

  • 8. Data: 2004-12-27 20:32:46
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Pawel Galinski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W jakim banku warto zainteresowac sie tego typu usluga ? Istotne jest aby

    W każdym banku to jest najdroższa usługa
    Czy do banku chcesz wpłacić $1000000 i oczekujesz pomnożenia wkładu przez
    zarządzanie portfelem?
    Czy do banku chcesz wpłacać przez ponad rok regularną pensję >100000zł i
    oczekujesz uniżonej obsługi ?
    Czy może masz oczekiwanie indywidualnego doradcy z wpływem 5000zł/m-c ?
    Private banking się nie zakłada. To banki wyszukują takie osoby i im
    proponują usługę

    Napisz jakich niestandardowych usług oczekujesz ?
    Czy konto platinium PKOBP by cię satysfakcjonowało ?

  • 9. Data: 2004-12-27 20:39:52
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    napisał w wiadomości news:cqppgv$ed1$1@news.onet.pl...
    > wszysstko to, z czym zwiazany jest _prawdziwy_ private banking - to

    Opisz w kilku punktach super usługi "prawdziwego private bankingu"

  • 10. Data: 2004-12-27 20:52:46
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Pawel Galinski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Co ci się nie podoba w ofercie private banking BRE ???
    Dlaczego z nich zrezygnowałeś ?