  • 11. Data: 2004-12-28 16:08:34
    Temat: Re: Dolar ponizej 3zl...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> writes:

    > Krótkookresowo na pewno. Tyle że w skali makro uważaj żeby Cię Twój szef z
    > roboty nie wypierdaczył, po tym jak się okaże że ten sam towar, który
    > produkuje firma, sprowadzony z Chameryki jest tańszy :^)

    Po co sprowadzac przez Ameryke, bezposrednio z Chin jest jeszcze taniej.

    Nie wiem dlaczego wszyscy martwia sie za eksporterow bardziej niz
    oni sami.
    Chyba ze to chodzi o "strategiczne przedsiebiorstwa", w ktorych panstwo
    jest glownym udzialowcem :-)

    BTW: slaby dolar skutkuje w USA inflacja (i bedzie to pewnie jeszcze
    bardziej widoczne). Wiec moze sie okazac ze towar amerykanski wcale
    nie bedzie tanszy niz poprzednio.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2004-12-29 01:01:31
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Tue, 28 Dec 2004 16:45:35 +0100, Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

    >A czy sądzisz, ze siła nabywcza Twoich zarobków jakoś istotnie będzie od
    >tego zależała ?

    A sadzisz, ze nie? W Europie bedzie.