  • 1. Data: 2004-12-27 14:41:38
    Temat: Gdzie kupić euro?
    Od: Tomasz <n...@n...pl>

    Gdzie najkorzystniej kupić euro?
    Bedę potrzebował około 23000.

    A widze ze banki maja chyba dość wysoką prowizję ( "kurs" wynosi
    przykładowo 4,10zł/eur a w banku mi sprzeadza po 4,25 ).

    Do kantoru z taka suma strach.

    Poradzcie bezpieczne i tanie rozwiazanie.

  • 2. Data: 2004-12-27 14:50:08
    Temat: Re: Gdzie kupić euro?
    Od: g...@s...pl

> [...]
    > przykładowo 4,10zł/eur a w banku mi sprzeadza po 4,25 ).
    >
    > Do kantoru z taka suma strach.
    >
    > Poradzcie bezpieczne i tanie rozwiazanie.

    http://www.multibank.pl/oferta/notowania.jhtml

    tyle że musisz mieć tam darmowe konto... ale to chyba nie problem.
    Spread jest na poziomie 2.5% więc taki sobie no i w przypadku takiej kwoty w
    kantorze będzie korzystniej, ale jak sam napisałeś trochę strach. Może trzeba
    jakąś obstawę ? :)

    George

  • 3. Data: 2004-12-27 15:01:00
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    a moze po trochu?
    rozne sumy w roznych kantorach?
    Pozdrawiam
    KK

  • 4. Data: 2004-12-27 16:17:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie najkorzystniej kupić euro?
    > Bedę potrzebował około 23000.
    >
    > A widze ze banki maja chyba dość wysoką prowizję ( "kurs" wynosi
    > przykładowo 4,10zł/eur a w banku mi sprzeadza po 4,25 ).

    Chyba troche przesadzasz.
    Ja np. widze dzis w Banku Przemyslowym sprzedaz dewiz po 4,1239 a skup po
    4,0261.
    Wydaje mi sie, ze nie jest to wielka roznica w stosunku do kantoru, a
    "zakup" mozna wykonac robiac przelew PLN na konto walutowe.
    Ja tak wlasnie robilem.

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-12-27 17:35:19
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A widze ze banki maja chyba dość wysoką prowizję ( "kurs" wynosi
    > przykładowo 4,10zł/eur a w banku mi sprzeadza po 4,25 ).

    Polecam zalozenie bezplatych rach. OKO w ING walutowego i PLN i
    przewalutowanie po kursie preferencyjnym od rownowartosci 5tys USD wzwyz.
    Aktualne tab. preferenc. masz na stronie INGBSK, zmieniaja sie w ciagu dnia
    ostatnia tabela pref. ok 12:00 z mozliwoscia przewal. do 14:00. Spread
    podobny jak w kantorach lub lepszy.

  • 6. Data: 2004-12-27 18:39:29
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 27 Dec 2004 15:41:38 +0100, Tomasz <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    >przykładowo 4,10zł/eur a w banku mi sprzeadza po 4,25 ).
    >
    >Do kantoru z taka suma strach.
    >
    >Poradzcie bezpieczne i tanie rozwiazanie.

    Moze ten watek Ci pomoze:
    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&th=2a79c8d77ef
    565bd&rnum=1

  • 7. Data: 2004-12-28 09:02:43
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

> [...]
    > przykładowo 4,10zł/eur a w banku mi sprzeadza po 4,25 ).
    >
    > Do kantoru z taka suma strach.
    >
    > Poradzcie bezpieczne i tanie rozwiazanie.

    wielokrotnosc 10 tys EUR kupisz najtaniej na WGT. Jesli tobedzie czestrze
    niz jednorazowa transakcja, to mozesz liczyc na naprawde dobre warunki :)
    Skontaktuj sie ze mna na priv jesli chcesz szczegolow.

    Malin