  • 1. Data: 2002-09-05 07:13:42
    Temat: Re: Dodatkowe zabezpieczenie przy logowaniu do Lukasa?
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    kriskel wrote:
    > Czy prośba o podanie kolejnego wskazania tokena jest wprowadzonym na
    > stałe elementem logowania, czy pojawiło mi się to przypadkiem?

    Ani jedno ani drugie. Służy to resynchronizacji zegarów. Czasem pojawia
    się, zwłaszcza po dłuższym nielogowaniu.

    --
    Robert
    remove duplicated chars from email address

  • 2. Data: 2002-09-05 07:18:30
    Od: "MP" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy prośba o podanie kolejnego wskazania tokena jest wprowadzonym na stałe
    > elementem logowania, czy pojawiło mi się to przypadkiem?

    Witam !
    Przy tokenach SecurID służy to do synchronizowania tokena z serwerem (takie
    rozwiązanie jest u mnie w firmie).

    Pozdrawiam
    Maciek Pajączkowski