  • 1. Data: 2002-09-04 21:00:10
    Temat: banki wirtualne
    Od: "joszku" <j...@o...pl>

    Czy ktos może mi udzielić dobrych rad: adresów internetowych, publikacji i
    materiałów na temat bankowości wirtualnej w Polsce. Szczególnie istotną dla
    mnie sprawą jest porównanie ofert tych banków. Ew. informacje proszę przesłać
    pod mój e-mail:j...@o...pl Dzięki
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-09-04 22:43:10
    Temat: Re: banki wirtualne
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    dla
    > mnie sprawą jest porównanie ofert tych banków. Ew. informacje proszę

    A wlasnie dzisiaj dorwalem sie u pewnego pana Profesora do siwezego tytulu -
    nie wiem czy jest juz w sprzedazy - bo on dostal z dedykacja:

    e-finanse XXI
    Nowoczesne technoliogie w sferze uslug finansowych
    red. nauk. Beata Swiecka
    Szczecin 2002

    Ze wstepem Tygreysa - obecnego ministra finansow

  • 3. Data: 2002-09-05 04:56:29
    Temat: Odp: banki wirtualne
    Od: "Ricky" <r...@t...pl>

    Użytkownik joszku <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych