  • 1. Data: 2002-09-05 06:14:29
    Temat: Dobry ROR
    Od: "Wojtek P." <7...@f...polbox.pl>

    Witam!

    Od kilku miesięcy zastanawiam się nad przeniesieniem własnego RORu z PeKaO
    SA, do innego banku. W końcu się zdecydowałem, ale wielka ilość banków i
    jeszcze większa ilość rodzajów rachunków nie ułatwia wyboru. Chciałem więc
    poprosić o radę Was. Który ROR i w jakim banku uważacie za najlepszy? Jakie
    warunki oferuje? Jakie karty można do niego otrzymać? Interesują mnie RORy,
    które nie wymagają wpłat miesięcznych większych niż 2tys., a dodatkowo mają
    tanie przelewy i zlecenia stałe.

    Pozdrawiam.
    Wojtek P.

  • 2. Data: 2002-09-05 07:34:19
    Temat: Re: Dobry ROR
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    RORy,
    > które nie wymagają wpłat miesięcznych większych niż 2tys., a dodatkowo

    Witaj.
    Dla ulatwienia - dodalbys gdzie mieszkasz, czy czasem pracujesz albo wrecz
    przeciwnie - jestes studentem, jakie karty cie interesuja, co z Internetem i
    takie tam...

  • 3. Data: 2002-09-05 08:09:42
    Od: "Wojtek P." <7...@f...polbox.pl>

    Witam ponownie!

> [...]
    > przeciwnie - jestes studentem, jakie karty cie interesuja, co z Internetem

    Rzeczywiście te informacje są istotne.
    Mieszkam we Wrocławiu, pracuję. Jeśli chodzi o karty, to na pewno jakiś
    electron, żeby można było bez opłat korzystać z bankomatu, ale również jakaś
    z późniejszą spłatą, żeby można było się kredytować. O Internecie nie
    pomyślałem, ale byłby to miły dodatek.

    Pozdrawiam.
    Wojtek P.

  • 4. Data: 2002-09-05 08:18:06
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    Wojtek P. wrote:

> [...]
    > również jakaś z późniejszą spłatą, żeby można było się kredytować. O
    > Internecie nie pomyślałem, ale byłby to miły dodatek.

    No to polecam Lukas e-Konto, lub lepiej e-Konto Pro jesli mozesz wlozyc
    min. 5 tys. na lokate (bo wtedy to lepsze konto jest bezplatne i
    bezplatna karta kredytowa).

    --
    Robert
    remove duplicated chars from email address

  • 5. Data: 2002-09-05 08:55:23
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Wojtek P." <7...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    RORy,
    > które nie wymagają wpłat miesięcznych większych niż 2tys., a dodatkowo

    Lukas Bank.
    Nawet nie musisz miec oddzialu w swoim miescie, byleby byl bankomat BZ WBK
    :-)
    Dostep przez internet, darmowe przelewy, zlecenia stale w eKoncie i eKoncie
    PRO.
    Polacam

    AO

  • 6. Data: 2002-09-05 09:17:38
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    Artur O. wrote:
    > Użytkownik "Wojtek P." <7...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Lukas Bank.
    > Nawet nie musisz miec oddzialu w swoim miescie, byleby byl bankomat
    > BZ WBK :-)

    Jest 6 oddziałow:

    Wrocław
    ul. Strzegomska 206/208
    ul. Piłsudskiego 56
    pl. Orląt Lwowskich 1
    ul. Legnicka 36
    ul. Szewska 18
    ul. Jedności Narodowej 67

    i 50 bezprowizyjnych bankomatów.

    również polecam

  • 7. Data: 2002-09-05 10:30:56
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Robert napisał(a):
    > No to polecam Lukas e-Konto, lub lepiej e-Konto Pro jesli mozesz wlozyc
    > min. 5 tys. na lokate (bo wtedy to lepsze konto jest bezplatne i
    > bezplatna karta kredytowa).
    kk jest bez oplat tylko w pierwszym roku
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2002-09-05 10:39:20
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    "RobertS" <r...@g...pl> wrote in message
    > kk jest bez oplat tylko w pierwszym roku

    Ja mam 15 miesięcy (2 karty, bo jedna dodatkowa) i jeszcze ani grosza
    nie pobrali.

  • 9. Data: 2002-09-07 20:28:11
    Od: "Ami1" <a...@p...fm>

    Witam.
    Mam ROR w PKO BP, 2 lata.
    Poniższe info na podstawie własnego aktualnego doświadczenia. Mogą być
    jakieś opłaty dla nowych klientów. O tym mogę nie wiedzieć.
    Opłata miesięczna - 3,- zł.
    Oprocentowanie - 1,6 %, kapitalizacja co m-c.
    Dopuszczalne zadłużenie się bez wizyty w banku - wysokość zależy od wpływów.
    Zlecenia stałe - bez opłat.
    Przelewy - 2,- zł, niezależnie od wysokości.
    Wyciąg miesięczny listowny - bez opłat.
    Wyciąg e-mailem na bieżąco - bez opłat.
    Karta Visa Elektron wydanie było bezpłatne, teraz nie wiem.
    Opłata za użytkowanie - nie pamiętam, ale nie duża.
    Innymi kartami nie interesowałem się.
    Wypłaty z bankomatów PKO BP - bez opłat. Jest limit gotówkowy
    i bezgotówkowy uzależniony od wpływów.
    Wypłata gotówki w ajencji oddziału prowadzącego - czekiem - koszt 40
    gr.(koszt czeku) - tak
    było parę m-cy temu.
    Pozdr. Ami1