  • 1. Data: 2002-09-05 07:53:47
    Temat: Przelewy w BZ WBK :(
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    huhu - nie wiem jakim cudem przeslalem na pl.comp.www ;)))

    Dzisiaj powinienm miec przelew przeslany 3go..

    Bylo tak - robie przelew tani - z data przyszla - tak, ze idzie pierwsza
    sesja. Wysylam go tak np. w poniedzialek - we wtorek byl juz na moim koncie
    (wieczorem, ale byl).
    Niestety - chyba od wrzesnia juz nie jest.

    Przelew wyslany 2go przyszedl 4go - czyli szedl 2,3,4 - 3 dni.
    Kiedys do wrzesnia - jesli wyszedl w poniedzialek byl we wtorek.

    Przelew wyslany 3go - pewnie przyjdzie jutro???

    Nie bede placil BZ WBK 1,5 za zwykly elixir - chyba trzeba bedzie isc do
    Integrum - bo tez blisko - 3 zeta ale jako bank do wplat moze byc - wyjdzie
    na to samo :(

    --

    ----
    Amra the Freelancer

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-05 13:27:38
    Temat: Re: Przelewy w BZ WBK :(
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    AMRA <a...@a...com> wystukal(a) :

> [...]
    > na moim koncie (wieczorem, ale byl).
    > Niestety - chyba od wrzesnia juz nie jest.
    >
    > Przelew wyslany 2go przyszedl 4go - czyli szedl 2,3,4 - 3 dni.

    wg mnie, to sa 2 dni :-)

> [...]
    >
    > Nie bede placil BZ WBK 1,5 za zwykly elixir - chyba trzeba bedzie isc
    > do Integrum - bo tez blisko - 3 zeta ale jako bank do wplat moze byc -

    Wszystko zalezy od tego, o ktorej pusciles przelew...
    Link zapodalem w poprzednim watku

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 3. Data: 2002-09-05 14:12:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    >Wszystko zalezy od tego, o ktorej pusciles przelew...
    >Link zapodalem w poprzednim watku

    Przelewam juz jakis czas, wiec wiem o ktorej trzeba puszczac.
    Moim zdaniem - przelew zlecony 31go z data 2go - powinien pojsc pierwsza
    sesja i tak jakbylo przyjsc 3go do Multi - przyszedl 4go - wiec ewidentnie
    cos jest inaczej!
    to samo z przelewem wyslanym 3go - przyszedl dzisiaj.

    Kiedys jak sie dobrze wyslalo - szlo 2 dni robocze - teraz ida 3 :(

  • 4. Data: 2002-09-05 14:36:23
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    AMRA <a...@a...com> wystukal(a) :

> [...]
    > Moim zdaniem - przelew zlecony 31go z data 2go - powinien pojsc
    > pierwsza sesja i tak jakbylo przyjsc 3go do Multi - przyszedl 4go -

    Powoli, powoli.
    Czegos tu nie rozumiem.
    Co to znaczy "zlecony 31go z data 2go "
    Ze zleciles przelew z data realizacji 2.09 ?
    czy - ze data realizacji 31 i powinien wyjsc 2-go?

    > to samo z przelewem wyslanym 3go - przyszedl dzisiaj.
    >
    > Kiedys jak sie dobrze wyslalo - szlo 2 dni robocze - teraz ida 3 :(

    Moze zmienili "godzine graniczna"
    :-?

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 5. Data: 2002-09-05 16:04:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    >Powoli, powoli.
    >Czegos tu nie rozumiem.
    >Co to znaczy "zlecony 31go z data 2go "
    >Ze zleciles przelew z data realizacji 2.09 ?
    >czy - ze data realizacji 31 i powinien wyjsc 2-go?

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
    :)
    Po prostu zrobilem PRZELEW PRZYSZLY!!! 31 go sierpnia zrpbi;lem przelew
    PRZYSZLY!!! :)
    dlatego wyszedl 2go pierwsza sesja (tak jak to bylo), ale nie przyszedl po
    poludniu 3go wrzesnia (a przelewajac te kilkadziesiat tazy zaassze tak sie
    dzialo) tylko dzien pozniej.

    Sam zawsze na lamach pbb twierdzilem - ze jak sie wysle z data przyszlo to
    przelew tani idzie dwa dni robocze (jesli pojdzie odpowiednio wczensiej).
    Niestety jest to juz chyba nieprawda!

    Zeby uciac juz spekulacje.
    Dzisiaj jest sroda.
    Wysle z data jutrzejsza w czwartek - jesli jest tak jak bylo - dojdzie w
    piatek - jak nie w poniedzialek albo pozniej. Ok?

  • 6. Data: 2002-09-06 08:34:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA" <
> [...]
    > przelew tani idzie dwa dni robocze (jesli pojdzie odpowiednio wczensiej).

    czy to byl przelew z dawnego BZ? jesli tak to oni przetwarzaja w oddziale
    raz dziennie i chyba jak zrobiles w sobote to dopiero w poniedzialek wieczor
    (2 IX) weszlo to do bankowego zbioru zlecen i 3 IX ranno sie wykonalo - po
    poludniu powinno byc w innym banku

    > Dzisiaj jest sroda.

    blad, napisales to 5 IX w czwartek ;-))
    *** blad ***