  • 1. Data: 2002-09-04 21:31:38
    Temat: Bank w zasiegu - nowa usluga w Raiffeisenie
    Od: "Montezuma" <m...@h...com>

    Witam
    Raiffeisen dzisiaj uruchomil nowa usluge wspolnie z Polkomtelem - "Bank w
    zasiegu". Z tego co pisza i widac na demo to chyba cos takiego jak ma
    Inteligo - aplikacja SIMToolkit na karcie SIM. I dobrze sie stalo bo wciaz nie
    maja dostepu do rachunku przez internet i pewnie szukaja jakichs
    alternatywnych kanałow dostepu. A ja jestem ich klientem i mam pytanie do Was:
    Czy ktos moglby sie podzielic jakimis doswiadczeniami - pozytywnymi :?
    negatywnymi z tego typu aplikacja bankowa ? Czy to jest bezpieczne ?
    Montezuma
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-09-05 06:43:13
    Temat: Re: Bank w zasiegu - nowa usluga w Raiffeisenie
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Z tego co pisza i widac na demo to chyba cos takiego jak ma
    > Inteligo - aplikacja SIMToolkit na karcie SIM.

    Plus GSM wraz z Raiffeisen Bank Polska przygotował specjalną promocję oraz
    pakiet usług STK (SIM Toolkit) dla klientów banku.

    (...)

    Osoby, które są już klientami Raiffeisen Bank Polska S.A. i posiadają
    telefon w sieci Plus GSM, współpracujący z kartą Plus Mega Raiffeisen, mogą
    zamówić tylko specjalną kartę Plus Mega Raiffeisen.

    Wszystkie telefony dostępne w ofercie posiadają karty Plus Mega Raiffeisen,
    które umożliwiają bezpieczny dostęp do usług w Raiffeisen Bank Polska S.A.:

    Konto osobiste

    a.. sprawdzenie stanu konta

    b.. dokonanie przelewu

    c.. sprawdzenie historię konta

    Konto lokacyjne

    a.. sprawdzenie stanu konta

    b.. dokonanie przelewu

    c.. sprawdzenie historii konta

    Lokaty

    a.. sprawdzenie stanu swoich lokat

    b.. założenie nowej lokaty

    Kredyty

    a.. sprawdzenie swojego zadłużenia

    b.. spłacenie bieżącej raty kredytu

    Karty

    a.. sprawdzenie zadłużenia

    b.. spłacenie karty

    c.. sprawdzenie historii konta karty

    d.. zastrzeżenie karty

    Dodatkowo, można otrzymać informacje o:

    a.. najbliższym bankomacie

    b.. najbliższym oddziale Banku

    Z promocji mogą skorzystać tylko klienci banku Raiffeisen Bank Polska S.A.

    za www.gsmonline.pl