  • 1. Data: 2004-07-03 05:46:15
    Temat: Do widzenia ING
    Od: "smoq" <p...@u...poczta.fm>

    ING wprowadzil nowa oplate. 5 zł miesiecznie za wyciag miesiecznie bez
    ZADNEJ informacji poza informacjami na WWW i byc moze w banku. Szukam nowego
    banku dla DG. Co szanowni grupowicze polecicie?

    --
    pzdr smoq

  • 2. Data: 2004-07-03 07:03:52
    Temat: Re: Do widzenia ING
    Od: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com>

    Witam!
    Użytkownik "smoq" <p...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    nowego
    > banku dla DG. Co szanowni grupowicze polecicie?
    Gdzie? Kiedy? Ja widze w tabeli oplat http://www.ing.pl/u235/navi/105911/ :
    Wyciąg KONTA Z LWEM
    a) miesięczny bez opłat
    b) po każdej zmianie salda 3,50 zł
    c) bieżący 3 zł
    d) historyczny 5 zł

    > --
    > pzdr smoq

    pozdrawiam

    Zdzislaw

  • 3. Data: 2004-07-03 07:36:38
    Od: "smoq" <p...@u...poczta.fm>

    W odpowiedzi na wiadomość news:cc5lpj$13l$1@atlantis.news.tpi.pl wyslaną
    (...)
    > Gdzie? Kiedy? Ja widze w tabeli oplat
> [...]

    Zapewniam Cie ze przed chwila po sprawdzeniu sald na 2 rachunkach firmowych
    w ING znalazlem pozycję 5 zł pod tytulem "OPLATA ZA WYCIAG AUTOMATYCZNY",
    ktorej to wczesniej nie bylo, a ING nie raczyl mnie poinformowac o tym z
    osobna. Juz wczesniej na rachunku osobistym wprowadzil bez mojej wiedzy
    oplate za przelewy zewn. wiec teraz po prostu sie zezloscilem i dziekuje im
    za wspolprace.

    --
    pzdr smoq

  • 4. Data: 2004-07-03 07:44:24
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "smoq" <p...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > ING wprowadzil nowa oplate. 5 zł miesiecznie za wyciag miesiecznie bez

    5 PLN jest za generowanie wyciagu po kazdorawozym zmianie salda. Normalny,
    miesięczny wyciąg jest darmowy.

    http://www.ing.pl/u235/navi/110752/

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-07-03 07:59:40
    Od: "smoq" <p...@u...poczta.fm>

    W odpowiedzi na wiadomość news:cc5o4m$6ra$1@inews.gazeta.pl wyslaną przez
    użytkownika "JaKi", posługującego się mailem j...@g...pl, chcę
    zaznaczyć, że
    > Użytkownik "smoq" <p...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > 5 PLN jest za generowanie wyciagu po kazdorawozym zmianie salda. Normalny,
    > miesięczny wyciąg jest darmowy.
    > http://www.ing.pl/u235/navi/110752/

    Mam 2 rachunki w ING - obydwa w taryfie drugiej. Na obydwu naliczona zostala
    oplata, ktorej wczesniej nie bylo. Rzeczywiscie jest to oplata za informacje
    o kazdej zmianie salda, ja sie zasugerowalem rachunkiem osobistym. Ale
    przeciez nie jest normalnym wprowadzanie oplat bez rzadnej informacji dla
    klienta. Poczulem sie po prostu naciagniety i tyle. Wiem powinienem zagladac
    do TOiP ale mi sie nie chce. mBank jak wprowadzal oplate za przelewy
    poinformowal mnie o tym osobiscie. ING tego nie zrobil wiec skoro oni maja
    mnie gleboko - ja ich rowniez. Oczywiscie przez jakis czas bede mial jeszcze
    rachunki w ING z przyczyn oczywistych, wnioski o rachunki do mBanku juz
    wyslane. Do widzenia ING

    --
    pzdr smoq

  • 6. Data: 2004-07-03 08:55:09
    Od: largo34 <l...@f...no-egospodarka.pl>

    Gdzie? Kiedy? Ja widze w tabeli oplat http://tinyurl.com/2pnzb :
    Wyciąg KONTA Z LWEM
> [...]

    pozdrawiam

    Zdzislaw

[...]

    largo34
    largo34's Profile: http://forum.egospodarka.pl/member.php?action=getinf
    o&userid=60
    View this thread: http://forum.egospodarka.pl/showthread.php?threadid=
    113482

  • 7. Data: 2004-07-03 09:11:01
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    zagladac
    > do TOiP ale mi sie nie chce. mBank jak wprowadzal oplate za przelewy

    Nowa TOiP obowiazuje od 1 maja :-) A dodatkowo jakby nie było, wyszedłeś na
    zero. Wcześniej prowadzenie konta kosztowało 35 PLN a aktaulnie 30 PLN :-)

    Polecam także czytanie na bieżąco listów w INGBankOnLine - były informacje o
    zmianie TOiP.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-07-03 14:52:53
    Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net>

    Użytkownik "largo34" <l...@f...no-egospodarka.pl> napisał w
    wiadomości news:largo34.18tcw3@forum.egospodarka.pl...

    piekna sieczka, w ktorej nie sposob doszukac sie tresci..

    Sierp

  • 9. Data: 2004-07-03 20:17:21
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Sierp:

    > piekna sieczka, w ktorej nie sposob doszukac sie tresci..

    hehe, a myślałem, że tylko ja mam oczopląs, i nie wiem co czytam, co
    czytałem, co rozumiem, a czego nie rozumiem z postu largo34 :)))

    tnijmy posty :)

    zbyszko janke

  • 10. Data: 2004-07-04 08:11:02
    Od: "smoq" <p...@u...poczta.fm>

    W odpowiedzi na wiadomość news:cc6h4t$1h4p$1@mamut.aster.pl wyslaną przez
    użytkownika "Sierp", posługującego się mailem sierpNO@łspamsierp.net, chcę
    zaznaczyć, że
    > Użytkownik "largo34" <l...@f...no-egospodarka.pl> napisał w
    > wiadomości news:largo34.18tcw3@forum.egospodarka.pl...
    > piekna sieczka, w ktorej nie sposob doszukac sie tresci..
    > Sierp

    Zwroccie uwage na czytnik, moze to on tak dziwnie cytuje? to jest jakies
    forum www chyba...

    --
    pzdr smoq