  • 1. Data: 2004-07-02 23:32:25
    Temat: Zagraniczne przelewy przychodzące
    Od: "kurson" <kursonik_wytnijtoijedynki_111@wytnijtoijedynki_111poczta.onet.pl>

    Witam!

    Chciałbym Was prosić o radę, w jakim banku i jakie konto założyć, aby
    ograniczyć do minimum koszty związane z przychodzącymi przelewami z
    zagranicy. Dodam, że chodzi o 1-2 przelewy miesięcznie, waluta - dolar.
    Drugorzędne (choć nie bez znaczenia) są koszty przelewów wychodzących (też
    zagranicznych).

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2004-07-03 00:15:45
    Temat: Re: Zagraniczne przelewy przychodzące
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cc4rav$ln8$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    kursonik_wytnijtoijedynki_111@wytnijtoijedynki_111po
    czta.onet.pl says...
> [...]
    > Drugorzędne (choć nie bez znaczenia) są koszty przelewów wychodzących (też

    hmm... to pewnie jeszcze zalezy skad. Ja otrzymuje na konto dolarowe w
    Citi z Wells Fargo (USA). Koszt wysylki w Wells Fargo mozna ograniczyc
    do 10 dolarow definiujac przelew telefoniczny. W moim przypadku Wells
    Fargo pobiera oplate za przelew do CITI w dolarach oplate JAK ZA PRZELEW
    KRAJOWY (gdyz sla to via Citi w Nowym Jorku). Nie ma oplat za przelewy
    przychodzace w polskim citi. Dodatkowy plus jest taki, ze polskie citi
    ma bezplatny numer telefoniczny w Stanach (i nie tylko).

    AP

  • 3. Data: 2004-07-03 00:20:36
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>,
    c...@e...dyndns.org says...
> [...]
    > przychodzace w polskim citi. Dodatkowy plus jest taki, ze polskie citi
    > ma bezplatny numer telefoniczny w Stanach (i nie tylko).

    Ah.... i jeszcze jeden plus (chyba) ... przelew idzie mniej niz 24h.
    Przelew zlecony o 17ej polskiego czasu jest na koncie w Polsce
    nastepnego dnia (podany pelny numer rachunky w IBAN czyli PL+konto)

    AP

  • 4. Data: 2004-07-03 03:36:22
    Temat: Re: Zagraniczne przelewy przychodz??ce
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    kurson <kursonik_wytnijtoijedynki_111@wytnijtoijedynki_111p
    oczta.onet.pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Chcia??bym Was prosi?? o rad??, w jakim banku i jakie konto za??o??y??, aby
    > ograniczy?? do minimum koszty zwi??zane z przychodz??cymi przelewami z
    > zagranicy. Dodam, ??e chodzi o 1-2 przelewy miesi??cznie, waluta - dolar.
    > Drugorz??dne (cho?? nie bez znaczenia) s?? koszty przelewów wychodz??cych (te??
    > zagranicznych).

    No Multibank sam nie pobieraz za przychodzące i ma dużo korespondentów.
    Tutaj Ci z USA i Australii:

    Standard Chartered Bank, N.Y. Branch
    JPMorgan Chase Bank, N.Y.
    Commerzbank AG, N.Y. Branch