  • 11. Data: 2004-07-04 08:12:37
    Temat: Re: Do widzenia ING
    Od: "smoq" <p...@u...poczta.fm>

    W odpowiedzi na wiadomość news:cc5t75$j0h$1@inews.gazeta.pl wyslaną przez
    użytkownika "JaKi", posługującego się mailem j...@g...pl, chcę
    zaznaczyć, że
    > Użytkownik "smoq" <p...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > zostala
    > informacje
    > zagladac
    > Nowa TOiP obowiazuje od 1 maja :-) A dodatkowo jakby nie było, wyszedłeś
    > na zero. Wcześniej prowadzenie konta kosztowało 35 PLN a aktaulnie 30
    > PLN :-) Polecam także czytanie na bieżąco listów w INGBankOnLine - były
    > informacje o zmianie TOiP.

    Masz racje - wychodze na zero - nawet moge miec o 5 zl mniejsza oplate
    miesieczna jesli zrezygnuje z wyciagu po zmianie salda, jednak nie podoba mi
    sie sposob przeprowadzenia calej zmiany.

    --
    pzdr smoq

  • 12. Data: 2004-07-04 08:14:55
    Od: "smoq" <p...@u...poczta.fm>

    W odpowiedzi na wiadomość news:cc8e2e$2k7$1@opal.futuro.pl wyslaną przez
    użytkownika "smoq", posługującego się mailem
    p...@u...poczta.fm, chcę zaznaczyć, że

    Czytnik wyglada calkiem ok :) (
    http://tiny.pl/mqj )
    wiec nie wiem o co chodzi...

    --
    pzdr smoq

  • 13. Data: 2004-07-05 19:16:16
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    ...z tego co mi wiadomo opłaty ( większej ilości klientów ) zostały omyłkowo
    naliczone przez centrale i zostanš zwrócone...kiedy niewiadomo ;)

    Wiadomość napisana przez: smoq: