  • 1. Data: 2004-07-02 20:04:45
    Temat: [Lukas]-fajny ficzer
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tak się przyjrzałam Lukasowi po liftingu i znalazłam fajną cechę -
    wprowadzając zlecenie można zadeklarować jego priorytet. Jeżeli w dniu
    realizacji na rachunku nie będzie wystarczających środków na wszystkie
    przypadające tego dnia zlecenia, to wykonają się one w zależności od
    nadanego priorytetu. Bardzo fajna rzecz - w końcu lepiej mieć przez
    gapiostwo dzień później zapłacony prąd niż niespłaconą KK ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2004-07-02 20:10:59
    Temat: Re: [Lukas]-fajny ficzer
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-07-02 22:04, Glenn wrote:

    > Jeżeli w dniu
    > realizacji na rachunku nie będzie wystarczających środków na wszystkie
    > przypadające tego dnia zlecenia [...]

    Nie dopuszczam stuacji, w której nie miałabym wystarczających środków na
    realizację wszystkich przypadających danego dnia zleceń.

    > Bardzo fajna rzecz

    Wobec powyższego - rzecz całkowicie zbędna.

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-07-02 20:13:04
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Glenn

> [...]
    > nadanego priorytetu. Bardzo fajna rzecz - w końcu lepiej mieć przez
    > gapiostwo dzień później zapłacony prąd niż niespłaconą KK ;-)))

    fajne, fajne...
    ja jednak nadal, już od kilku dni, nie widzę w historii wypłat z
    bankomatu, choć saldo już je uwzględnia ;)
    a logując się przed chwilą zauważyłem, że historia jest pozbawiona
    ostatnich operacji :))) nie widzę ostatnich wpłat i przelewów, chociaż
    widziałem je dziś do południa. ehhh...
    też tak masz Glenn?

    zbyszko janke

  • 4. Data: 2004-07-02 20:13:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie dopuszczam stuacji, w której nie miałabym wystarczających środków na
    > realizację wszystkich przypadających danego dnia zleceń.

    Też nie dopuszczam ;-)

    > Wobec powyższego - rzecz całkowicie zbędna.

    Nie dodałaś, że dla Ciebie zbędna ;-) . Komuś może jednak się przyda.

  • 5. Data: 2004-07-02 20:15:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ja jednak nadal, już od kilku dni, nie widzę w historii wypłat z
    > bankomatu, choć saldo już je uwzględnia ;)

    To stary "numer" Lukasa ;-)))

    > a logując się przed chwilą zauważyłem, że historia jest pozbawiona
    > ostatnich operacji :))) nie widzę ostatnich wpłat i przelewów, chociaż
    > widziałem je dziś do południa. ehhh...

    A tu jakieś novum - u mnie wszystko ok.

  • 6. Data: 2004-07-02 20:27:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 22:13:04 +0200, "janke" <j...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >fajne, fajne...
    >ja jednak nadal, już od kilku dni, nie widzę w historii wypłat z
    >bankomatu, choć saldo już je uwzględnia ;)

    Zwykle tak jest, w momencie wypłaty zakładana jest blokada, a transakcja jest
    rozliczana z pewnym opóźnieniem.

  • 7. Data: 2004-07-02 20:31:59
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Zwykle tak jest, w momencie wypłaty zakładana jest blokada, a transakcja
    jest
    > rozliczana z pewnym opóźnieniem.

    Sławek guzik ;) - blokad nie ma: "Blokady 0.00PLN" :)))
    wypłaty były już 10 dni temu, normalnie lukas krócej blokuje, wcześniej
    się pojawiały rozliczenia i pozycje w historii dotąd...

    zbyszko

  • 8. Data: 2004-07-02 20:49:41
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 22:31:59 +0200, "janke" <j...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >Sławek guzik ;) - blokad nie ma: "Blokady 0.00PLN" :)))
    >wypłaty były już 10 dni temu, normalnie lukas krócej blokuje, wcześniej
    >się pojawiały rozliczenia i pozycje w historii dotąd...

    Ja pisałem ogólnie. :) A to, że nie aktualizują historii, to znaczy że pewnie
    mają kiepski system. ;)

  • 9. Data: 2004-07-03 09:15:23
    Od: "Paweł" <n...@n...pl>

    > nadanego priorytetu. Bardzo fajna rzecz - w końcu lepiej mieć przez
    > gapiostwo dzień później zapłacony prąd niż niespłaconą KK ;-)))

    Glenn - jeżeli nie jesteś w stanie terminowo zapłacić za prąd, to powinnaś
    była to przewidzieć używając urządzeń elektrycznych i tak ograniczyć pobór
    energii elektrycznej żeby sie zmieścic w kwocie którą posiadasz na koncie

    jak byś sie czuła, gdyby to Tobie ktoś miał przelać pieniądze za wykonane
    przez Ciebie usługi i ustawił sobie priorytet na najmniejszy - czyż nie
    oznaczałoby to że mówi :
    "jak mi starczy kasy to zapłacę tej Glenn a jak nie starczy to mam
    ważniejsze sprawy na głowie"

    i nie mów tylko że prąd potrzebny był do ugotowania dzieciom obiadu - trzeba
    było o tym pomyśleć zanim sie postara o dzieci -

    coś pominąłem ?
    :-)

  • 10. Data: 2004-07-03 09:32:14
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Paweł wrote:
    [...]

> [...]
    >

    > i nie mów tylko że prąd potrzebny był do ugotowania dzieciom obiadu - trzeba
    > było o tym pomyśleć zanim sie postara o dzieci -
    LOL :-)
    Ale za długie do sygnaturki ;-(

    KJ

    --