    From: largo34 <l...@f...no-egospodarka.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Do widzenia ING
    Date: Sat, 3 Jul 2004 10:55:09 +0200

    W odpowiedzi na wiadomość news:cc5o4m$6ra$1@inews.gazeta.pl wyslaną
    przez
    użytkownika "JaKi", posługującego się mailem j...@g...pl,
    chcę
    zaznaczyć, że
    > Użytkownik "smoq" <p...@u...poczta.fm> napisał w
    wiadomości
    > 5 PLN jest za generowanie wyciagu po kazdorawozym zmianie salda.
    Normalny,
    > miesięczny wyciąg jest darmowy.
    > http://tinyurl.com/ythma

    Mam 2 rachunki w ING - obydwa w taryfie drugiej. Na obydwu naliczona
    zostala
    oplata, ktorej wczesniej nie bylo. Rzeczywiscie jest to oplata za
    informacje
    o kazdej zmianie salda, ja sie zasugerowalem rachunkiem osobistym. Ale
    przeciez nie jest normalnym wprowadzanie oplat bez rzadnej informacji
    dla
    klienta. Poczulem sie po prostu naciagniety i tyle. Wiem powinienem
    zagladac
    do TOiP ale mi sie nie chce. mBank jak wprowadzal oplate za przelewy
    poinformowal mnie o tym osobiscie. ING tego nie zrobil wiec skoro oni
    maja
    mnie gleboko - ja ich rowniez. Oczywiscie przez jakis czas bede mial
    jeszcze
    rachunki w ING z przyczyn oczywistych, wnioski o rachunki do mBanku
    juz
    wyslane. Do widzenia ING

    --
    pzdr smoq

> [...]
    bez

    5 PLN jest za generowanie wyciagu po kazdorawozym zmianie salda.

    W odpowiedzi na wiadomość news:cc5lpj$13l$1@atlantis.news.tpi.pl
    wyslaną
    (...)
    > Gdzie? Kiedy? Ja widze w tabeli oplat
    > http://tinyurl.com/2pnzb : Wyciąg KONTA Z LWEM
    > a) miesięczny bez opłat
    > b) po każdej zmianie salda 3,50 zł
    > c) bieżący 3 zł
    > d) historyczny 5 zł
    > pozdrawiam
    > Zdzislaw

    Zapewniam Cie ze przed chwila po sprawdzeniu sald na 2 rachunkach
    firmowych
    w ING znalazlem pozycję 5 zł pod tytulem "OPLATA ZA WYCIAG
    AUTOMATYCZNY",
    ktorej to wczesniej nie bylo, a ING nie raczyl mnie poinformowac o tym
    osobna. Juz wczesniej na rachunku osobistym wprowadzil bez mojej
    wiedzy
    oplate za przelewy zewn. wiec teraz po prostu sie zezloscilem i
    dziekuje im
    za wspolprace.

    --
    pzdr smoq

    Witam!
> [...]
    bez
    > ZADNEJ informacji poza informacjami na WWW i byc moze w banku.
    Szukam
    nowego
    > banku dla DG. Co szanowni grupowicze polecicie?
> [...]

    pozdrawiam

    Zdzislaw

[...]

    largo34
    largo34's Profile: http://forum.egospodarka.pl/member.php?action=getinf