  • 11. Data: 2002-11-26 16:30:55
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma takich kart?
    Od: g...@p...onet.pl

    Chyba nie CWKS? Bo jest to akurat najbardziej znienawidzony klub w kraju.
    Mowie, ze Wisla jest najlepiej zorganizowanym klubem jedynym wg mnie z ktorym
    warto podpisac umowe o karty affinity.

  • 12. Data: 2002-11-27 07:42:03
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > klub w kraju.
    > Mowie, ze Wisla jest najlepiej zorganizowanym klubem jedynym

    Lepiej zorganizowana od Wisly jest Amica. Czy to jednak swiadczy, ze
    umowa z nimi gwarantuje sukces? Jedynie w odniesieniu do fabryki...
    Jak wiec widzisz "organizacja" niewiele ma tu nic wspolnego z
    ewentualnym sukcesem.

    Legia, czyli ten najbardziej znienawidzony klub, jest zarazem
    najbardziej lubianym klubem. I nie "znienawidzenie" generuje klientow a
    wlasnie sympatia, poniewaz kibic "nienawidzacy", podobnie jak kibic
    obojetny, nie pojdzie po karte.

    Proponuje rozdzielic myslenie biznesowe od czysto sportowych sympatii
    :-)

    Pozdrawiam,
    Sebastian Ramatowski

  • 13. Data: 2002-11-27 09:15:49
    Od: g...@p...onet.pl

    Chodzi mi o to, że jedynie Wisła w Polsce gwarantuje osiąganie w odpowiednio
    długim terminie wyników sportowych oraz pewną przejrzystość biznesową i dobrą
    organizację. Piłkarze Legii nie dostali premii za mistrzostwo polski - pomysl
    jak by się poczuli kibice Legii korzystający z KK Legii albo z debetowki, ze de
    facto ich siano gdzies sie rozplynelo...
    Mysle, ze kazdy klub musi przez 2, 3 lata w stabilny i przejrzysty sposob
    zarzadzac swoim biznesem osiagac w miare dobre wyniki sportowe i generowac
    odpowiedni poziom zainteresowania w lokalnym srodowisku - mysle tu zarowno o
    liczbie kibicow (na Lechu bylo w tym roku 150 tys. ludzi) oraz o klimatach w
    stylu burdy na stadionach (vide wydarzenia z meczu Legia Widzew, bojka kibicow
    Lecha i wisly w Krakowie).
    Mysle wiec, ze na takie karty poczekamy ze 2 lata, moze mniej.

  • 14. Data: 2002-11-30 16:14:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 26 Nov 2002 13:20:43 +0100, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

    > Myślę, że np. kolega Frabiński z przyjemnością wyrobiłby sobie kartę
    >z herbem Lecha Poznań ;)

    Lecha to akurat niekoniecznie, nie specjalnie mnie ten sport
    interesuje :-)
    Ale tego typu karty to IMO u nas najblizsza przyszlosc, niedlugo moze
    sporo zaczac sie dziac w tym temacie.
    Obecnie jeszcze rynek kart (szczegolnie kredytowych) jest na tyle
    skromny, ze wciaz kluczowe znaczenie ma konkurowanie poprzez typowo
    "bankowe" cechy karty (ceny, oprocentowanie, grace period itp).
    Wkrotce moze jednak zaczac sie sporo dziac w zakresie pozabankowych
    cech produktow kartowych.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 15. Data: 2002-11-30 16:21:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

> [...]
    > "bankowe" cechy karty (ceny, oprocentowanie, grace period itp).
    > Wkrotce moze jednak zaczac sie sporo dziac w zakresie pozabankowych
    Tak,tak. Tyle że KK studentowi czy licealiście i tak nie wydadzą, i po
    co to wszystko ?

    KJ

  • 16. Data: 2002-11-30 16:29:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 30 Nov 2002 17:21:39 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:
    >Tak,tak. Tyle że KK studentowi czy licealiście i tak nie wydadzą, i po
    >co to wszystko ?

    Alez wydadza jesli tylko ma stale zrodlo dochodow o odpowiedniej
    wysokosci :-))
    A powaznie to przeciez nie tylko studentow interesuja ciekawe karty.
    Natomiast dla tych grup klientow sa spore mozliwosci w zakresie kart
    debetowych.
    Pytanie czy banki zechca (i czy im sie to oplaci) to wykorzystac.