  • 1. Data: 2005-01-26 17:56:40
    Temat: korzystal ktos www.lcctransenvio.com ??
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Planuje zakupic cos niedrogiego na niemieckim ebay-u.
    Rozgladam sie jak najtaniej wyslac tam kase (juz ze 2h chodze po necie i
    szperam :) )
    no i na grupie alt.pl.ebay znalazlem taka to oto firme.
    Za przekaz zagraniczny do niemiec calkowita oplata to podobno 3% - nie mniej
    niz 30zl. Czyli do tysiaca zlotych place 30zl co jest jeszcze znosnie -
    pytalem dzis chyba we wszystkich bankach i ceny gdzies od 50zl w gore.
    Czy ktos z was korzystal albo slyszal cos o tej firmie ??
    Bo poza metodą tzn "kopertówki" poczty polskiej ;) nie znalazlem tanszej
    opcji.
    W paypalu jak mnie Polaka nie chca to nie - bez łaski, nie bede kombinowal.
    Pozdrawiam
    Adam Pilat

  • 2. Data: 2005-01-27 06:33:33
    Temat: Re: korzystal ktos www.lcctransenvio.com ??
    Od: "dp" <p...@o...pl>

    Użytkownik "PanAdol" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > niz 30zl. Czyli do tysiaca zlotych place 30zl co jest jeszcze znosnie -
    > pytalem dzis chyba we wszystkich bankach i ceny gdzies od 50zl w gore.

    Niektore banki oferuja tansze przelewy. Pod ponizszym linkiem masz
    porownanie ofert kilkunastu bankow.
    http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm

    PD

  • 3. Data: 2005-01-27 12:27:42
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Użytkownik "dp" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Niektore banki oferuja tansze przelewy. Pod ponizszym linkiem masz
    > porownanie ofert kilkunastu bankow.
    > http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm
    Dzieki za odpowiedz
    No poczytalem juz tylko nikt w 100% mi nie moze powiedziec jak to jest z tym
    oplatami zewnetrznymi bankow : czy w przypadku wysylki na konto niemieckie
    bedzie tak owa ??

    Wyglada na to ze Kredyt bank jednak najbardziej oplacalny.
    Napisalem do kredyt banku i Pani mi tak odpowiedziala :

    Szanowny Panie,

    Realizacja przelewu zagranicznego nie wymaga posiadania konta w Kredyt

    Banku. Jeżeli chciałby Pan przelać konkretną wartść pieniędzy powinien Pan

    się skontaktować z placówką w celu uzyskania informacji o aktualnych kursach

    walut.

    Od dnia 15 grudnia 2004 roku w Kredyt Banku obowiązuja nowe, niższe opłaty

    za przelewy zagraniczne spełniajace wymagania automatycznego przetwarzania w

    trybie STP.

    Jeżeli spełni Pan warunki opisane poniżej opłata będzie wynosiła 10 zł.

    Wprzeciwnym przypadku będzie wyższa.

    Ogólne informacje o wypełnianiu pól w przelewie zagranicznym spełniajacym

    wymogi STP to:

    - Waluta przelewu: waluta wymienialna, w tym PLN,

    - Kwota przelewu: do 12 500,00 EUR (do równowartości w walucie

    wymienialnej),

    - Rachunek Odbiorcy: w formacie IBAN, gdy przelew skierowany do krajów UE

    oraz krajów stosujących format IBAN;

    - Kod BIC Banku Odbiorcy: prawidłowy kod BIC Banku Odbiorcy (8 znakowy lub

    11 znakowy; należy sprawdić na stronie: www.swift.com/biconline),

    - Klauzula kosztowa: SHA (koszty banku KBSA pokrywa Zleceniodawca, koszty

    Banku Odbiorcy pokrywa Beneficjent),

    - Wypełnione pole tytuł płatności,

    - Puste pole dodatkowe informacje,

    Uwaga:

    1. Dla rozliczenia przelewu w trybie STP nie stosuje się kursów

    wynegocjowanych.

    2. Przelewy zagraniczne realizowane są z datą waluty spot, za wyjątkiem

    EUROprzelewów (EUROprzelewy

    do krajów UE tzw. 15, są realizowane z datą waluty 'jutro').

    3. Aby znacznie przyśpieszyć zaliczenie kwoty przelewu zagranicznego

    przychodzącego na Pana

    rachunek należy otworzyć rachunek w walucie w jakiej otrzymuje Pan przelewy.

    Jakie informacje należy podać kontrahentowi zagranicznemu, aby przelew jak

    najszybciej dotarł na

    Państwa rachunek: dokładną nazwę Odbiorcy, numer rachunku w standardzie IBAN

    oraz kod BIC Centrali KBSA tzn. KRDBPLPW (informacje powyższe można pobrać z

    nagłówka wyciągu z Państwa rachunku).

    Aktualna Taryfa opłat i prowizji znajduje się na stronie

    http://www.kredytbank.pl/o_banku/Taryfa_oplat_i_prow
    izji/tabela_oplat_i_prowizji

    Z poważaniem,

    Anna Rafalska