  • 11. Data: 2004-02-10 23:53:04
    Temat: Re: Data potwierdzenia przelewu - ciekawostka
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2004 23:54:49 +0100, Piotr Grzegorz Skowroński
    <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:

    >Zapomniałem zapytać, jaki to bank? Jak nie chce odpowiadać, to coś jest tam
    >nie halo.

    poszlaki podałem. Z ujawnieniem pełnych danych poczekam na odpowiedź
    lub parę dni (zależy co nastąpi wcześniej) :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2004-02-11 00:06:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Anita a...@w...pl ...

    > zawsze tak jest, ze jak robisz przelew w sobote lub w niedziele on
    > wychodzi praktycznie dopiero w poniedziałek, w weekendy banki nie
    > wykonują żadnych przelewów.A jak robisz w piątek wieczorem np. 17.00 (
    > gdzie sesja przyjmowania przelewów jest do 15.00 ) tez wyjdzie w
    > poniedziałek. wiec jak potrzeba potwierdzenie ze w wpiątek zaplacileś
    > to bedziesz miał na wydruku napisane ( data efektywna przelewu:
    > poniedziałek ), lepiej wówczas płacić pilne czy zaległe rzeczy na
    > poczcie masz przynajmniej potwierdzenie w reku z datą piątkową.

    A w mBanku to chyba też masz datę wykonania przelewu, a nie date kiedy
    faktycznie przelew wyszedł z banku???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 13. Data: 2004-02-11 17:22:08
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

    > nie czytałeś mojej wiadomości: przelew poszedł miesiąc temu, nb w
    > dzień roboczy.

    Fakt - umknęło mi ;) przepraszam.

    --
    ukłony - skowi