  • 1. Data: 2004-05-24 10:34:14
    Temat: fuzja Kredyt Banku??
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Czesc

    Dzisiaj w TVN24 uslyszalem, ze wlasciciel Kredyt Banku, czyl KBC
    zapowiedzial, ze zamierza polaczyc KB z innym polskim bankiem. Wiecie cos na
    ten temat wiecej?

    Pozdrawiam

    lelek

  • 2. Data: 2004-05-24 10:35:12
    Temat: Re: fuzja Kredyt Banku??
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://banki.wp.pl/wiadomosci.html?POD=17&wid=527946
    4

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-24 12:43:46
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > http://banki.wp.pl/wiadomosci.html?POD=17&wid=527946
    4

    To było do przewidzenia - KBC chce się pozbyć "śmierdzącego jajka" ;)
    Ps. to się dopiero Tensor1 zmartwi :D Najpierw zwyżkujący WIBOR, a teraz taki
    cios.... ;-)))

  • 4. Data: 2004-05-24 13:14:17
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Ps. to się dopiero Tensor1 zmartwi :D Najpierw zwyżkujący WIBOR, a teraz
    taki
    > cios.... ;-)))

    Nie badz sadysta :D

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-05-24 14:27:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcello <m...@g...pl> wrote:
    > To jajko juz tak nie śmierdzi jak w ubiegłym roku ;-)

    Ale ile wydano pieniedzy na to, zeby przywrocic zapach...
    Pieniedzy, ktorych trudno bedzie odzyskac

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-05-24 14:32:02
    Od: "Marcello" <m...@g...pl>

> [...]
    taki
    > cios.... ;-)))

    To jajko juz tak nie śmierdzi jak w ubiegłym roku ;-)
    pozdro

  • 7. Data: 2004-05-24 14:42:16
    Od: "Marcello" <m...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c8t0rd$fko$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Pieniedzy, ktorych trudno bedzie odzyskac
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:

    Zgadza sie. Z pewnością łatwo nie będzie...... ale też niemożliwe to to nie
    jest...
    Marcin

  • 8. Data: 2004-05-24 15:46:24
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    > To było do przewidzenia - KBC chce się pozbyć "śmierdzącego jajka" ;)
    > Ps. to się dopiero Tensor1 zmartwi :D Najpierw zwyżkujący WIBOR, a teraz
    taki
    > cios.... ;-)))

    To było do przewidzenia! Ale KBC nie chce się go pozbyć. Po ogłoszeniu
    utworzenia rezerw w IV kwartele 2003, jeden z prezesów/wiceprezesów KBC
    powiedział, że nie interesuje ich 5% w rynku tylko 10% i zamierzają dokupić,
    po restrukturyzacji KB, inny bank. Teraz widać, że już nie myślą o
    dokupowaniu ale o fuzji z innym bankiem, a jest kilka panień (panów) na
    wydaniu :-))

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 9. Data: 2004-05-24 16:13:12
    Od: "Marcello" <m...@g...pl>

> [...]
    > po restrukturyzacji KB, inny bank. Teraz widać, że już nie myślą o
    > dokupowaniu ale o fuzji z innym bankiem, a jest kilka panień (panów) na

    Kogo masz na myśli - jakie banki-panny?
    pozdro
    Marcin

  • 10. Data: 2004-05-24 16:20:27
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl> napisał:
    > Ale KBC nie chce się go pozbyć.
    > (...)
    > Teraz widać, że już nie myślą o
    > dokupowaniu ale o fuzji z innym bankiem, a jest kilka panień (panów) na
    > wydaniu :-))

    Ciekaw jestem czy znajdą partnera-szaleńca ;)) To będzie dość trudne do
    zrealizowania. Po komunikacie widać, ze nie mają już ochoty na dalsze inwestycje
    w bankowość w Polsce. Zresztą po doświadczeniach w KB - trudno im się dziwić ;D
    A zatem KB będzie raczej bankiem przejmowanym...

    --
    W.