  • 1. Data: 2005-01-26 17:41:26
    Temat: vwbank-problemy z wejsciem na strone
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    O kilku dni nie moge wogole otworzyc strony VWBanku. Jest to tym bardziej
    dziwne, ze inne strony otwieraja mi sie szybko i bez problemow. Moze ktos
    wie co moze byc tego przyczyna?

  • 2. Data: 2005-01-26 19:16:48
    Temat: Re: vwbank-problemy z wejsciem na strone
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Łukasz napisał(a):

    > O kilku dni nie moge wogole otworzyc strony VWBanku. Jest to tym bardziej
    > dziwne, ze inne strony otwieraja mi sie szybko i bez problemow. Moze ktos
    > wie co moze byc tego przyczyna?

    A co się konkretnie dzieje? Jakiś komunikat?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2005-01-26 19:46:57
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Albo wogole sie nie otwiera (komunikat ze strona niedostepna w tej chwili)
    lub zaczyna sie bardzo powoli otwierac, ale nie otwiera sie do konca. Inne
    strony otwieraja sie bez problemow

  • 4. Data: 2005-01-26 19:57:35
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    Łukasz napisał:

    > Albo wogole sie nie otwiera (komunikat ze strona niedostepna w tej chwili)
    > lub zaczyna sie bardzo powoli otwierac, ale nie otwiera sie do konca. Inne
    > strony otwieraja sie bez problemow

    1. Banalne, ale sprawdz dobrze adresy:
    http://www.vwbankdirect.pl/
    https://login.vwbankdirect.pl/

    2. Jak uzywasz IE, sprobuj innej przegladarki, np.: firefox
    http://tinyurl.com/6c9aw

    3. Przeskanuj kompa antywirusem i antyszpiegiem.

    Z.

  • 5. Data: 2005-01-28 12:17:22
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Łukasz z adresu: <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > O kilku dni nie moge wogole otworzyc strony VWBanku. Jest to tym
    > bardziej dziwne, ze inne strony otwieraja mi sie szybko i bez
    > problemow. Moze ktos wie co moze byc tego przyczyna?

    Nasz wspaniały dostawca netu (IS w Tarnowie) uruchamia nowe wejścia do kilku
    sieci na raz i prawdopodobnie któryś admin przyblokował ruch, który
    przychodził z kilku kierunków jednocześnie.
    IS już o tym wie i będą interweniować. Tymczasowo możesz się połączyć przez
    w3cache.icm.edu.pl:8080.
    Powiadomiłem też VWBank. Chyba mi się udało chociaż blondi chciała mnie
    poinstruować jak mam sobie skonfigurować przeglądarkę :-) Po mojej
    stanowczej prośbie obiecała, że przekaże moje zgłoszenie komuś od sieci.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl