  • 1. Data: 2012-02-28 08:17:22
    Temat: VW Bank przejmie WBK
    Od: " Jura (Kostka) Sieniuk" <0...@W...gazeta.pl>

    ?
    PRZEWIDUJe że byłby to logiczny krok by zająć pierwsze miejsce po tym:

    http://gielda.onet.pl/santander-i-kbc-polacza-kredyt
    -bank-i-bz-
    w,18726,5039391,1,news-detal

    jk

  • 2. Data: 2012-02-28 09:26:19
    Temat: Re: VW Bank przejmie WBK
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 28 Lut, 09:17, " Jura (Kostka) Sieniuk" <0...@W...gazeta.pl>
    wrote:
    > ?
    > PRZEWIDUJe że byłby to logiczny krok by zająć pierwsze miejsce po tym:

> [...]

    Więcej chyba tutaj
    http://wiadomosci.stockwatch.pl/fuzja-w-sektorze-ban
    kowym-lacza-sie-bz-wbk-i-kredyt-bank,emisje-akcji-sp
    olek-gieldowych,15097?utm_source=sw_forum&utm_medium
    =announcer&utm_campaign=announcer

  • 3. Data: 2012-02-28 09:49:08
    Od: "mohonk" <m...@N...gazeta.pl>

    Ciekawe, czy połączą też marki i jeśli tak, to jaka marka zostanie na rynku.
    Coś mi się wydaje że jednak BZ WBK.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 4. Data: 2012-02-28 10:32:12
    Temat: Re: [OT] VW Bank przejmie WBK
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2012-02-28 10:49, mohonk pisze:
    > Ciekawe, czy połączą też marki i jeśli tak, to jaka marka zostanie na rynku.
    > Coś mi się wydaje że jednak BZ WBK.

    I będziemy jeździć BZ WBK Golfami, Polo... ;)

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 5. Data: 2012-02-28 14:06:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 09:49:08 +0000, mohonk napisał(a):

    > Ciekawe, czy połączą też marki i jeśli tak, to jaka marka zostanie na
    > rynku. Coś mi się wydaje że jednak BZ WBK.

    Jeżeli chodzi o marki to po połączeniui KB z BZWBK to IMO mniej więcej
    wybór jest jak to kiedyś jeden zespół śpiewał "wybieraj co wolisz prawą
    czy lewą rękę mam Ci upi.dolić" ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-02-28 18:53:34
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jura (Kostka) Sieniuk <0...@W...gazeta.pl> wrote on
    2012-02-28_9:17
    > ?
    > PRZEWIDUJe że byłby to logiczny krok by zająć pierwsze miejsce po tym:

> [...]

    A co ma VW Bank do KBC ?

    witrak()

  • 7. Data: 2012-02-28 20:22:40
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "mohonk" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > Ciekawe, czy połączą też marki i jeśli tak, to jaka marka zostanie na
    > rynku.
    > Coś mi się wydaje że jednak BZ WBK.
    na rynku zostanie marka Santander... to oczywiste.

  • 8. Data: 2012-02-28 22:25:52
    Od: "mohonk" <m...@N...gazeta.pl>

    darkblue <n...@n...pl> napisał(a):

    > na rynku zostanie marka Santander... to oczywiste.

    Gdyby tak miało być BZ WBK nie inwestowałby chyba w reklamy z Chuckiem Norrisem
    :)
    Z druegiej strony decyzje centrali w korporacjach bywają nieprzewidywalne.
    Santander to w Polsce jednak bardzo słabo rozpoznawalna marka...

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 9. Data: 2012-03-02 10:56:33
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >na rynku zostanie marka Santander... to oczywiste.

    do celowo myślę że VW bank