  • 1. Data: 2012-02-27 15:31:25
    Temat: Ujemne saldo na ror w Aliorze
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Udało się komuś zrobić zwykłą debetówką (World Debit MasterCard)?

  • 2. Data: 2012-02-27 17:32:18
    Temat: Re: Ujemne saldo na ror w Aliorze
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/27/2012 9:31 AM, eisenberg wrote:
    > Udało się komuś zrobić zwykłą debetówką (World Debit MasterCard)?

    a w czym problem?
    kazda debetówką się da.

  • 3. Data: 2012-02-27 19:42:49
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 27 Lut, 18:32, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > a w czym problem?
    > kazda debetówką się da.

    Hmm... Do tej pory otrzymywałem komunikat o odmowie autoryzacji z
    braku środków na koncie. Widocznie mamy postęp ;))

  • 4. Data: 2012-02-27 21:11:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/27/2012 1:42 PM, eisenberg wrote:

    > Hmm... Do tej pory otrzymywałem komunikat o odmowie autoryzacji z
    > braku środków na koncie. Widocznie mamy postęp ;))

    najwyrazniej autoryzacja była na kwotą niższą niż sama transakcja.
    Dopisz kelnerowi napiwek ponad stan i już masz minus na koncie.