  • 1. Data: 2012-02-27 17:56:26
    Temat: Gdzie teraz kilkudniowe?
    Od: Michal Sawicki <m...@g...com>

    VW zlikwidował lokaty Owoc Dnia. Lubiłem je, bo nie trzeba było
    trzymać miesiąc. Można było w dowolnym dniu zerwać i nic się nie
    traciło. Czyli można było nawet na 1 dzień wpłacać i było 5,51 %/rok.
    No ale już nie można. Gdzie teraz są najkorzystniejsze lokaty
    kilkudniowe?

    M.

  • 2. Data: 2012-02-27 23:42:08
    Temat: Re: Gdzie teraz kilkudniowe?
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 27.02.2012 Michal Sawicki <m...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > traciło. Czyli można było nawet na 1 dzień wpłacać i było 5,51 %/rok.
    > No ale już nie można. Gdzie teraz są najkorzystniejsze lokaty

    http://www.toyotabank.pl/Plan_depozytowy+19.html
    Bardzo dobre oprocentowanie 7% na 13 dni

  • 3. Data: 2012-02-28 07:17:46
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-02-28 00:42, PKL pisze:

    > http://www.toyotabank.pl/Plan_depozytowy+19.html
    > Bardzo dobre oprocentowanie 7% na 13 dni

    jeden minus malozgrabne paczki