    From: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czym podpisać kartę płatniczą?
    Date: Sun, 06 Jul 2003 23:15:12 +0200

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Ja podpisuje mazakiem do podpisywania CD-R

    Tez mi taki wreczono do podpisania karty w LukasBanku. Niestety podpisalem
    sie w zlym miejscu,... kobieta zrobile wielkie oczy, ale kazala mi sie
    podpisac sie powtornie w dobrym. Jako troche juz doswiadczony chemik
    wiedzialem, ze ten pomylkowy podpis na pasku magnetycznym zmyje spokojnie
    acetonem (dostpnym w kazdym sklepie z farbami). W tym celu wystarczyl nawet
    etanol czy spirtys jak kto woli. Nie probowalem zmywac podpisu z wlasciwego
    miejsca, bo mozliwe jest, ze sam ten pasek 'zmyje sie' etanolem. Jesli zas
    sam pasek, na ktorym powinien byc odpis jest rozpuszczalniko_odporny, to
    jest do idealna metoda dla zlodzieja, zeby zmyc podpis i naniesc swoj, co
    mnie bardzo martwi :-((((
    Czy ktos juz sobie zmywal tez podpisy???

    Pozdrawiam,

    Nik