  • 1. Data: 2003-12-13 19:39:26
    Temat: Czy wszyscy mają rachunek w MBanku ???
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    No bo przecież czuję się jakby istniał tylko i wyłącznie jeden bank
    pomijając oczywiście od czasu do czasu wspomniane pko :)

  • 2. Data: 2003-12-13 19:51:25
    Temat: Re: Czy wszyscy mają rachunek w MBanku ???
    Od: "ego" <e...@b...pl>

    > No bo przecież czuję się jakby istniał tylko i wyłącznie jeden bank
    > pomijając oczywiście od czasu do czasu wspomniane pko :)

    a co jest złego w tym że już prawie wszyscy mają konto w mBanku...

  • 3. Data: 2003-12-13 19:55:44
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    >No bo przecież czuję się jakby istniał tylko i wyłącznie jeden bank
    >pomijając oczywiście od czasu do czasu wspomniane pko :)

    A są jeszcze jakieś inne? ;-)

    ---
    Darek

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-12-13 20:16:00
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Madaa"
    > No bo przecież czuję się jakby istniał tylko i wyłącznie jeden bank
    > pomijając oczywiście od czasu do czasu wspomniane pko :)

    ja nie mam żadnego produktu z BRE
    i czuję się dobrz ;-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-12-13 20:24:06
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Madaa" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No bo przecież czuję się jakby istniał tylko i wyłącznie jeden bank
    > pomijając oczywiście od czasu do czasu wspomniane pko :)

    Ja dzięki bogu nie mam ;)
    SP

  • 6. Data: 2003-12-13 20:54:02
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "blad" <b...@b...pl> wrote:

    > ja nie mam żadnego produktu z BRE
    > i czuję się dobrz ;-)

    I tak między ludzi??? ;))

    --
    No matter if you do your best
    It's still a worm world with you

  • 7. Data: 2003-12-13 21:26:43
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Madaa <f...@i...pl> wrote:
    > No bo przecież czuję się jakby istniał tylko i wyłącznie jeden bank
    > pomijając oczywiście od czasu do czasu wspomniane pko :)

    Nie wszyscy.
    Ja wolę nie mieć - wystarczy to co przeczytałem na grupie i akcje które
    miałem z Multibankiem.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-12-13 21:53:06
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Madaa" napisał:

    | No bo przecież czuję się jakby istniał tylko i wyłącznie jeden bank

    Mam. I jestem z tego dumny.

  • 9. Data: 2003-12-14 00:12:06
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > ja nie mam żadnego produktu z BRE
    > i czuję się dobrz ;-)
    > *** blad ***

    blad? :)

    Fakt - jakosc obslugi znacznie sie pogorszyla ostatnio w mB... a raczej robi
    sie wrecz fatalna niestety... Oczywsicie chodzi i mB a nie o Multi - od
    ktorego nalezy sie trzymac z daleka...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 10. Data: 2003-12-14 23:51:46
    Od: "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:brg06d$13o1$1@mamut.aster.pl...
    > Nie wszyscy.
    > Ja wolę nie mieć - wystarczy to co przeczytałem na grupie i akcje które
    > miałem z Multibankiem.

    no nie przesadzajcie.. mam i intensywnie uzywam kont w mBanku i Multi
    (konta i KK)
    ale to i tak nie ma co porownywac z PKOBP, PeKaO, BZWBK itp..

    zgadza sie ze w mBanku szwankuje komunikacja jesli chodzi o zakaldanie kont
    i umowy..
    ale np. wniosek o opinie o kliencie 2x dla mnie oraz raz dla zony
    przyslali szybko , w okolo tydzien.

    co do Multi, to rzeczywiscie czasami wystepuje jakis problem z ich
    procedurami a raczej niestandardowymi
    problemami, juz zauwazylem ze poprawiaja to (kiedys aby przeniesc KK do nich
    przy wniosku trzeba bylo dac
    zaswiadczenie o zlozeniu dyspozycji zakmniecia innej KK - teraz wystarczy
    deklaracja ze sie zamknie)
    problemem moga byc tez ludzi w oddziale, ale w Gdansku ja nie narzekam na
    nich a wrecz chwale..
    kolejny problem to "dzial kredytow" w BRE wspolny dla multi i mBanku -
    ewidentnie widac ze nie nadarzaja
    i rzeczywisice mialem z nimi kilka problemow(m.in. zamiast informacji na
    pismie , dali ja telefonicznie,
    zapodzialy im sie tez gdzies moje dokumenty) ..

    ale to i tak nie zmienia faktu ze gdzie indziej jest o wiele gorzej... a w
    sumie jak sie zarowno w Multi jak i mBanku
    zalatwi to uzywanie systemu transakcyjnego to juz przyjemnosc

    pozdro
    SirmarK