  • 1. Data: 2003-12-13 16:56:58
    Temat: Forum mBanku-działa czy nie?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    U mnie nie działa a u was?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 2. Data: 2003-12-13 17:07:44
    Temat: Re: Forum mBanku-działa czy nie?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brfgcq$kkh$...@i...gazeta.pl,
    Marcin Dominiak <m...@g...pl>:
    > U mnie nie działa a u was?

    Pogrzeb nr 3 sie udal.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-13 17:16:55
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert"
    > Marcin Dominiak
    > > U mnie nie działa a u was?
    >
    > Pogrzeb nr 3 sie udal.

    Niby do trzech razy sztuka, ale u mnie nadal nic.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2003-12-13 17:34:49
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    > U mnie nie działa a u was?

    Działa. Tyle, że tu:
    http://test25.mbank.com.pl/cafe/do.php?forum&switch_
    site=on
    ;-))

  • 5. Data: 2003-12-13 17:42:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Użytkownik "Robert"

    > Niby do trzech razy sztuka, ale u mnie nadal nic.
    >
    > Bogdan B.
    No przecierz pogrzebali. Na dobre :-)
    KJ

  • 6. Data: 2003-12-13 17:42:12
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Witek <j...@c...barg.sv> napisał(a):

    > Działa. Tyle, że tu:
    > http://test25.mbank.com.pl/cafe/do.php?forum&switch_
    site=on
    > ;-))

    Tu nie ma wszystkich wątków:)
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-12-13 18:35:35
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brfj23$9qq$...@a...news.tpi.pl,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>:

    > No przecierz pogrzebali. Na dobre :-)
    > KJ

    No wlasnie, dokladnie o to mi chodzilo ;)
    Zgodnie z oczekiwaniami.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-12-13 18:36:14
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brfj1k$ob$...@i...gazeta.pl,
    Marcin Dominiak <m...@g...pl>:

    site=on

    > Tu nie ma wszystkich wątków:)

    Nie? A czego brakuje?

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-12-13 20:54:54
    Od: "S.T." <s...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > brfj1k$ob$...@i...gazeta.pl,

    > Nie? A czego brakuje?
    Na pewno nie ma postów/wątków powstałych na starym forum
    po zassaniu jego zawartości do nowego

    Pierwsza rzecz która mnie drażni na nowym
    to wysokość stałego nagłówka forum.
    Jest zdecydowanie za duży (wysoki).
    W rozdzielczości 800x600 nie da się w odczytać
    nawet nagłówka postu bez przewijania strony,
    przy 1024x768 widać zaledwie kilka pierwszych linijek,
    dopiero przy 1280x1024 da się przeczytać niedużego posta
    w całości, nie przewijając strony!

    Jak dla mnie, to jest pierwszy duży minus nowego forum.

    pzdr, St.

    ps.
    Niusy Onet też padły i leżą od wczoraj,
    więc musiałem pokombinować jak się dostać do pbb :)

  • 10. Data: 2003-12-13 21:04:29
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brfua3$8bk$...@n...onet.pl,
    S.T. <s...@p...com>:

    > Na pewno nie ma postów/wątków powstałych na starym forum
    > po zassaniu jego zawartości do nowego

    I vice versa, wiec tu remis ;)

    > Pierwsza rzecz która mnie drażni na nowym
    > to wysokość stałego nagłówka forum.

    Bo ja nie wiem, czy to jest naglowek. WB cos pisze o tym, ze teraz Forum
    bedzie na stronie glownej (?)

    > Jest zdecydowanie za duży (wysoki).
    Zdecydowanie!

> [...]
    > przy 1024x768 widać zaledwie kilka pierwszych linijek,
    > dopiero przy 1280x1024 da się przeczytać niedużego posta
    Nie tylko to. Jeszcze sie bedzie dluzej ladowac, bo pelno "smieci" ;)

    > Jak dla mnie, to jest pierwszy duży minus nowego forum.
    Oj duzy, ale znaleziono juz wiekszy, cytuje za postem na "nowym":

    Wyniki szukania nie sa ulozone od najnowszych, przez co nie da sie juz
    czytac Forum w trybie wszystkich postow razem

    Przyklad:
    http://test25.mbank.com.pl/cafe/phsearch.php?f=1&sea
    rch=-asdflk&match=1&category=0&fldsubject=1&dat=2&da
    te=2&beg=EMPTY&beg_dd=13&beg_mm=12&beg_yyyy=2003&end
    =EMPTY&end_dd=13&end_mm=12&end_yyyy=2003
    To by byla totalna porazka!

    --
    Robert