  • 11. Data: 2003-12-15 01:38:02
    Temat: Re: Czy wszyscy mają rachunek w MBanku ???
    Od: "david" <d...@W...fm>

    > Fakt - jakosc obslugi znacznie sie pogorszyla ostatnio w mB... a raczej
    robi
    > sie wrecz fatalna niestety... Oczywsicie chodzi i mB a nie o Multi - od
    > ktorego nalezy sie trzymac z daleka...

    a ja jestem ostatnio mile zaskoczony, wyrabiałem sobie ostatnio eKartę i
    dzwoniłem w tej sprawie 2x na mLinię (aby zamówić i później by aktywować),
    dzwoniłem w godzinach popołudniowych i ani za pierwszym ani za drugim razem
    łącząc się z operatorem nie zdążyłem usłyszeć muzyczki dla oczekujących na
    połączenie bo połączenie następowało natychmiast. Ponieważ przy okazji
    załatwiałem jeszcze 2 inne sprawy - zdumiała mnie kompetencja operatora.
    Dotychczas operator albo nie wiedział, pytał się, odpowiadał że "dział w tej
    chwili nie pracuje" i połączenie ciągło się godzinami.... a teraz szybko,
    pięknie, gładko i na temat

    > Pozdr.,
    > Piotr

    pozdr
    david

  • 12. Data: 2003-12-15 22:23:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 13 Dec 2003 21:16:00 +0100, w <brfs59$p23$1@nemesis.news.tpi.pl>, "blad"
    <b...@b...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Madaa"
    >
    > ja nie mam żadnego produktu z BRE
    > i czuję się dobrz ;-)

    Oj niedobrze, pewnie nawet Newsweeka nie czytasz ;D

  • 13. Data: 2003-12-15 22:25:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 13 Dec 2003 22:53:06 +0100, w <brg1ou$2kb$1@zeus.polsl.gliwice.pl>,
    "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mam. I jestem z tego dumny.

    Dumnym to można być z nakładów ponoszonych na utrzymanie konta z Inteligo :P.

  • 14. Data: 2003-12-15 22:40:26
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" napisał:

    | Dumnym to można być z nakładów ponoszonych na utrzymanie konta z Inteligo
    :P

    Niegospodarność miałaby być dumą? :-)

    Pozdr.,

  • 15. Data: 2003-12-15 22:59:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Oj niedobrze, pewnie nawet Newsweeka nie czytasz ;D

    A kto by taki szajs czytal :-P

    Bartol

  • 16. Data: 2003-12-16 06:44:09
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2003 23:40:26 +0100,
    osoba podpisana: Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl>
    napisała:

    >:P
    >
    > Niegospodarność miałaby być dumą? :-)

    Dlaczego ? Ja mam inteligo i na razie jedyne opłaty jakie ponoszę to
    0.99 za kartę. Masz tańszy interfejs do bankomatów PKOBP ?

    KJ

    --
    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 17. Data: 2003-12-16 07:34:40
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Niegospodarność miałaby być dumą? :-)

    Nie nazywaj niegospodarnoscia wlasnej nieumiejetnosci obslugi kont
    bankowych. Obecne oplaty w Inteligo mozesz utrzymac na poziomie 0.99PLN,
    wiec nie tak duzo. Druga sprawa, ze jest to bez sensu, chyba ze ktos
    obraca 100 zl w ciagu miesiaca, to wtedy faktycznie minimalizacja
    kosztow utrzymania rachunku jest istotna.

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 18. Data: 2003-12-16 10:56:32
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > obraca 100 zl w ciagu miesiaca, to wtedy faktycznie minimalizacja
    > kosztow utrzymania rachunku jest istotna.

    Nie da się płacić w Inteligo tylko 0,99 używając tego konta jako
    podstawowego. Jako interfejs do bankomatów PKO BP jest idealne, ale gdybym
    np. ja korzystała z niego, jako konta głównego, to płaciłabym miesięcznie
    8,91 PLN (8 przelewów+opłata za kartę). Korzystanie z serwisu SMS, to
    następne 3,99. Czyli razem 12,9 PLN miesięcznie. Pekao SA mogłoby iść z nimi
    w zawody.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2003-12-16 11:08:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:
    [...]

> [...]
    > następne 3,99. Czyli razem 12,9 PLN miesięcznie. Pekao SA mogłoby iść z nimi

    Słusznie. Ale za niegospodarność zostało uznane samo posiadanie konta w
    inteligo. I podałem przykład sytuacji gdzie to konto jest _najlepszym_
    rozwiązaniem.

    KJ

  • 20. Data: 2003-12-16 11:17:30
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Słusznie. Ale za niegospodarność zostało uznane samo posiadanie konta w
    > inteligo. I podałem przykład sytuacji gdzie to konto jest _najlepszym_
    > rozwiązaniem.

    Podejrzewam, że chodziło raczej posiadanie konta Inteligo vs. posiadanie
    konta w mbanku do celów rozliczeniowych (podstawowego RORu). A to, że
    Inteligo jako interfejs do bankomatów PKO BP jest idealne, to już insza
    inszość ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn