  • 1. Data: 2003-12-13 16:52:22
    Temat: Mbank i bankomaty bezprow.?
    Od: ...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    Czytając informacje z grupy natknąłem się, że mbank ma zwiększyć sieć
    bezprow. bankomatów, czy są już znane szczegóły tego zamiaru ?

  • 2. Data: 2003-12-13 17:02:34
    Temat: Re: Mbank i bankomaty bezprow.?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ...@e...pl (MARCIN Kubiczek) napisał(a):

    > Czytając informacje z grupy natknąłem się, że mbank ma zwiększyć sieć
    > bezprow. bankomatów, czy są już znane szczegóły tego zamiaru ?

    Szczegóły poznamy pewnie po wprowadzeniu w życie tego zamiau:)
    Ma być dodatkowa sieć bankomatów,termin-przyszły rok.
    Kiedyś była ankieta na ten temat na stronach mbanku.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 3. Data: 2003-12-13 17:05:12
    Od: ...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    Może wszystkie bankomaty będą bezprow.....

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-12-13 17:12:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MARCIN Kubiczek <...@e...pl> wrote:
    > Może wszystkie bankomaty będą bezprow.....

    Pewnie i kazdemu beda doplaca 1000 zl/miesiecznie za utrzymywanie konta ;)

  • 5. Data: 2003-12-13 17:23:30
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ...@e...pl (MARCIN Kubiczek) napisał(a):

    > Może wszystkie bankomaty będą bezprow.....
    Przy liczbie wypłat ograniczonej do 2/miesiąc.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 6. Data: 2003-12-13 18:37:04
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    004601c3c19b$1e656900$0500a8c0@hztwfrrws12vwbr,
    MARCIN Kubiczek <...@e...pl>:
    > Może wszystkie bankomaty będą bezprow.....

    Nie, maja byc 2 dod. sieci, razem nieco ponad 2000 bankomatow.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-12-14 09:09:44
    Od: Spider <.>

    Najlepiej gdyby byla jakas rozsadna oplata we wszystkich bankomatach,
    np. 1,5 zl (to jest realne) a Euronet darmowy jak do tej pory
    Spider

  • 8. Data: 2003-12-14 09:12:32
    Od: Spider <.>

    Najlepiej gdyby byla jakas rozsadna oplata we wszystkich bankomatach, a
    powyzej pewnej wybieranej kwoty bez oplat, tak jak to jest w VWBankDirect
    Spider

  • 9. Data: 2003-12-14 10:12:35
    Od: "Jaroslaw Lysio" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Spider" napisal

    | Najlepiej gdyby byla jakas rozsadna oplata we wszystkich bankomatach, a
    | powyzej pewnej wybieranej kwoty bez oplat, tak jak to jest w VWBankDirect

    Chyba nie dla wszystkich. Nie kazdy ma potrzebe wyplacania z bankomatu 400
    zl lub wiecej.
    Wydaje mi sie, ze gotówka (a wiec to co sie wyplaca z bankomatu) sluzy
    glównie do regulowania drobnych platnosci i to z reguly w punktach
    nieakceptujacych kart (w kiosku na przyklad, ale tam nie robie zakupów za
    400 zl lub wiecej). Ja najczesciej wyplacam 50 zl, czesto jest to tez kwota,
    przewyzszajaca potrzeby chwili. Gdy mam komus zaplacic wieksza kwote - place
    karta lub dokonuje przelewu. Wydaje mi sie to rozsadne.

    Pozdr.,
    JL