  • 41. Data: 2003-12-16 13:26:20
    Temat: Re: Czy wszyscy mają rachunek w MBanku ???
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > I masz zupełną rację. Bo takiego banku nie ma...

    dooooooobrze pekao SA
    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 42. Data: 2003-12-16 13:35:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 16 Dec 2003 14:11:06 +0100, w <brn0bp$3uf$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@g...pl> napisał(-a):

    > A dziadowanie i skąpstwo? ;D.
    >
    > Taaaa - korzystanie z lepszej cenowo oferty to dziadowanie i skąpstwo -
    > ciekawy pogląd. I dlaczego Inteligo? Proponuję Pekao SA + robienie opłat
    > jako wpłata gotówkowa w jeszcze innym banku.

    Po pierwsze to żartowałem, po drugie lepsza cenowo, ale gorsza jakościowo.

  • 43. Data: 2003-12-16 13:50:48
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >Po pierwsze to żartowałem, po drugie lepsza cenowo, ale gorsza jakościowo.

    Po pierwsze to wiem ;-)) Po drugie mam oba konta i nie mogę potwierdzić
    (mówię o swoim przypadku), żeby była jakakolwiek różnica. W opowieści
    grupowe przestałam wierzyć, jak "nastraszyłam" znajomego długim czasem
    zakładania konta w mbanku a poszło wszystko bardzo szybko. Dziwnym trafem
    nie mam też problemów z dodzwonieniem się do mbanku. Przypominam, że wciąż
    czekam na obiecany telefon z Inteligo
    ;-))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 44. Data: 2003-12-16 21:02:42
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Aha! I żeby nie było, że najeżdżam na Inteligo, to dodam, że za
    > niegospodarność uważam również kupowanie w mbanku ekarty za 25 PLN mogąc
    > mieć guzika z taką samą funkcjonalnością za 11,98 + dostęp do bankomatów PKO
    > BP ;-))))

    11.98? co za niegospodarność!;-)
    Sprzeniewierzyłaś 10 gr!!!
    ależ to ohydna defraudacja!;-)))

    pzdr, St.

  • 45. Data: 2003-12-16 21:13:44
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > 11.98? co za niegospodarność!;-)
    > Sprzeniewierzyłaś 10 gr!!!
    > ależ to ohydna defraudacja!;-)))

    Ohydny jesteś wiesz ;-)) ? A ja takiemu potworowi maila z kompromitującą
    zawartością wysłałam ;-)))) Ech - naiwność kobieca ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn