  • 1. Data: 2004-01-06 11:33:53
    Temat: Kiosk mbanku - bankomat depozytowy
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktos z Panstwa wplacal pieniadze na konto w mBanku poprzez bankomat
    depozytowy? Mam obeceni sporo sume do wplacenia i chyba nie mam innego
    wyjscia jak skorzystac z takiego rozwiazania.
    Rozumiem, ze taka wplata nie nastrecza problemow i jest bezpieczna.
    Jakie sa wasze doswiadczenia w tym wzgledzie?

    Pozdrawiam, Łukasz

  • 2. Data: 2004-01-06 14:07:36
    Temat: Re: Kiosk mbanku - bankomat depozytowy
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Rozumiem, ze taka wplata nie nastrecza problemow i jest bezpieczna.
    > Jakie sa wasze doswiadczenia w tym wzgledzie?

    Sprawa prosta jak dlubanie w nosie. Niebezpieczne moze byc tylko doniesienie
    pieniedzy do wplatomatu;) Maszyna przyjmuje jednorazowo 30 banknotow.
    Wszystko sprawnie i wygodnie. Pieniadze sa zazzwyczaj nastepnego dnia na
    koncie.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 3. Data: 2004-01-06 15:17:52
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Łukasz napisał:
> [...]
    > Rozumiem, ze taka wplata nie nastrecza problemow i jest bezpieczna.
    > Jakie sa wasze doswiadczenia w tym wzgledzie?

    Pieniądz wpłacałem gdzieś koło 14 a były widoczne na koncie następnego
    dnia wieczorem.
    A co do problemów to nie napotkałem. Wkłada sie tylko karte a potem
    pieniądze. Niepotrzeba nawet PIN'u, więc nie zamień sie przez pomyłkę na
    karty z kolegą bo mogą byc problemy.

  • 4. Data: 2004-01-06 16:32:26
    Od: " .:: Marcin ::." <W...@g...pl>

    Pewnego dnia (według mojego czasu 2004-01-06 12:33) , osobnik Łukasz
    nabazgrał :

> [...]
    > Rozumiem, ze taka wplata nie nastrecza problemow i jest bezpieczna.
    > Jakie sa wasze doswiadczenia w tym wzgledzie?

    Wpłacałem kilka razy i nie ma (prawie) żadnych problemów.
    Niektórych banknotów nie chciało przyjąc ale jest stosowny komunikat o
    tym na ekranie: rozpoznano tyle a tyle, nierozpoznano tyle, czy
    akceptujesz? Kiedyś zrobiłem test i te nierozpoznane włożyłem jeszcze
    raz i część z nich została rozpoznana.

    --
    Pozdrawiam - Marcin

  • 5. Data: 2004-01-06 16:35:54
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    dobre.
    Wplaca sie i sa na koncie.
    Dostajesz pokwitowanie ile automat naliczyl i jesli sie z nim nie zgadzasz
    to ci oddaje zabawki

> [...]
    > A co do problemów to nie napotkałem. Wkłada sie tylko karte a potem
    > pieniądze. Niepotrzeba nawet PIN'u, więc nie zamień sie przez pomyłkę na

    Mozna bez karty tylko trzeba znac numer swego konta.

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-01-06 17:13:21
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik " .:: Marcin ::." <W...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tym na ekranie: rozpoznano tyle a tyle, nierozpoznano tyle, czy
    > akceptujesz? Kiedyś zrobiłem test i te nierozpoznane włożyłem jeszcze

    A te nierozpoznane zostaną zaksięgowane po ręcznym sprawdzeniu przez
    obsługę, o ile będą w porządku? Czy akceptując nierozpoznane definitywnie
    mówisz im 'papa' ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 7. Data: 2004-01-06 18:26:30
    Od: " .:: Marcin ::." <W...@g...pl>

    Pewnego dnia (według mojego czasu 2004-01-06 18:13) , osobnik Wojciech
    Nawara nabazgrał :

    nierozpoznane wracają do ciebie

    --
    Pozdrawiam - Marcin

  • 8. Data: 2004-01-06 18:42:56
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieniedzy do wplatomatu;) Maszyna przyjmuje jednorazowo 30 banknotow.
    > Wszystko sprawnie i wygodnie. Pieniadze sa zazzwyczaj nastepnego dnia na

    a koperta jakas specjalna?

  • 9. Data: 2004-01-06 18:43:44
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    a przy okazji - kiedy taki bedzie w wwie?

  • 10. Data: 2004-01-06 18:50:06
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "rena" <r...@a...pl> wrote in message
    > a przy okazji - kiedy taki bedzie w wwie?

    W piatym kwartale ;)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak