eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy można zrobić debet kartą Visa Electron Fortis Banku ? › Re: Czy można zrobić debet kartą Visa Electron Fortis Banku ?
    From: RobertR <R...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy można zrobić debet kartą Visa Electron Fortis Banku ?
    Date: Tue, 06 Jan 2004 16:06:33 +0100
    To: b...@o...pl

    blad wrote:

    > Użytkownik "RobertR"

    > mam taka nadzieję, bo tyle na ogół utrzymuje na subkoncie
    > przeznaczonym dla VE Fortisa (mozna przywiazac kartę nie do głównego konta)
    > *** blad ***

    Czy mógłbyś to rozwinąć? Bo nie rozumiem paru rzeczy:
    -czyli wg Ciebie można przekroczyć saldo konta robiąc zakupy lub
    wypłacając gotówkę??
    -jak założyć subkonto - właśnie szukam takiej możliwości by wypłata szła
    na jedno konto do którego nie ma żadnej karty a na "subkoncie" - jak to
    nazwałeś - gdzie mam kartę trzymam tylko tyle ile potrzebuję na drobne
    wydatki. W razie większej potrzeby dzwonie na Bankofon i przelewam na
    subkonto moje pieniążki.

    Proszę o wyjaśnienie i z góry dziękuje.
    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.