  • 1. Data: 2005-06-02 16:52:12
    Temat: Czy lubicie ficzery w ebankach?
    Od: "Feanor" <zaspamnasylamdresów@o2.pl>

    Lubiecie ficzery w bankach internetowych w stylu wykresików, eksportu
    historii rachunku , analiz, statystyk , dopasowywanie wyglądu menu/rachunku
    do indywidualnych potrzeb(wybor tapety, kolorów) itp..?
    Bo ja bardzo :) i postuluje zebranie jakieś grupki osób żeby wspólnie
    wysłać list intencyjny do mbanku aby zaczał takie rzeczy wprowadzac .

    Do Vw nie będziemy wysyłać bo oni i tak niereformowali są, od paru lat nie
    mogą nawet w minimalnym stopniu zmienic tego swojego beznadziejnego serwisu
    :(

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-02 19:27:54
    Temat: Re: Czy lubicie ficzery w ebankach?
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    Taki bzdury tylko powoduja ze systemy sa mniej stabilne
    A systemy bankowe powinny byc stabilne i bezpieczne a nie wyswietlac ladne
    tapety i pozwalac przesuwac menu
    Jedynie export historii w jakims zjadliwym formacie jest przydatny
    i import listy platnosci...
    ale nawet te nie sa potrzebne kowalskiemu ktory placi 3 rachunki na miesiac
    a jak ktos ma firme i potrzebuje zaplacic 300 rachunkow to ma do dyspozycji
    system bankowe dla firm

    Pozdrawiam
    Seb

  • 3. Data: 2005-06-02 21:10:00
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    Seb <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Taki bzdury tylko powoduja ze systemy sa mniej stabilne

    A na jakiej podstawie wysuwasz wniosek, że siada stabilnośc systemu???
    Masz do tej tezy jakieś wsparcie? ;->

    > Jedynie export historii w jakims zjadliwym formacie jest przydatny
    > i import listy platnosci...

    Potrzebne - najlepiej w formacie QuickMoney, MS Money, CSV i XLS.

    > ale nawet te nie sa potrzebne kowalskiemu ktory placi 3 rachunki na miesiac

    Jak najbardziej chcę to miec - robie 5 przelewow miesięcznie, ale to jest 60
    rocznie. Ponadto wykonuje z 1000 transakcji kartą debetową i 600 kredytową.
    Chcę miec możliwośc skontrolowania i opisania sobie tego np. w MS Money,
    podzielenia na transakcje i wyliczenia ile wydaję na paliwo, samochód,
    jedzenie, knajpy etc.

    --
    Pozdrawiam,

    Robert

  • 4. Data: 2005-06-02 22:05:29
    Od: paszczak <p...@h...awaits.pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2005 21:10:00 +0000 (UTC), r...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

> [...]
    > Chcę miec możliwośc skontrolowania i opisania sobie tego np. w MS Money,
    > podzielenia na transakcje i wyliczenia ile wydaję na paliwo, samochód,

    Ile jestes sklonny za to zaplacic?

  • 5. Data: 2005-06-02 22:09:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    paszczak wrote:

    > Ile jestes sklonny za to zaplacic?

    za co?
    za dostęp do konta za pomocą MS Money?
    Dokładnie nic.
    Tak samo jak nie jestem skłonny zapłacić czegokolwiek za dostęp do konta
    przez internet.
    Po prostu zmienię bank. Dostęp do kont inaczej niż poprzez html to tylko
    kwestia czasu, ten bank, który zaoferuje to pierwszy ściągnie trochę
    klientów na początek.

  • 6. Data: 2005-06-03 09:23:04
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Feanor napisał(a):
> [...]
    > mogą nawet w minimalnym stopniu zmienic tego swojego beznadziejnego serwisu

    Z tego co ostatnio zauważyłem, to BPH w Seza@mie ma parę takich
    'ficzerów' (nawet pisałem niedawno, czy ktoś wie co to jest i czym się
    to je). I zastanawiałem się, czy ktoś używa takich rzeczy jak np
    wspomniany przeze mnie w tamtym poscie wykres historii rachunku. Ja
    jakoś tego niespecjalnie potrzebuje i szczerze powiedziawszy zaskoczył
    mnie Twój post nt. niemal zakładania fan-klubu takich 'ficzerów' ;-)

    Pytanie do reszty grupowiczów (szczególnie użytkowników sez@ma) :
    korzystacie z tego? Uważacie, że jest coś takiego przydatne w systemie
    bankowości internetowej ?
    Czy znowu wyjdzie, że to ja jestem jakiś inny ... ?

    :)

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 7. Data: 2005-06-03 10:14:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PshemeK napisał:

> [...]
    > bankowości internetowej ?
    > Czy znowu wyjdzie, że to ja jestem jakiś inny ... ?

    Nawet nie wiedzialem, ze cos takiego jest. Sezama nie lubie i malo w nim
    grzebie.

    Bartol

  • 8. Data: 2005-06-03 10:24:27
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jak najbardziej chcę to miec - robie 5 przelewow miesięcznie, ale to jest 60
    > rocznie. Ponadto wykonuje z 1000 transakcji kartą debetową i 600 kredytową.

    =8-O
    Jesteś zawodowym testerem kart?

  • 9. Data: 2005-06-03 21:27:35
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > =8-O
    > Jesteś zawodowym testerem kart?

    Nie :-) ale mam zwyczaj nie noszenia przy sobie gotówki >100. Wszędzie gdzie
    można płacę kartą debetową, bo mnie to nic nie kosztuje. Sklepy przyjmują
    nawet 50 zł. W większości krajów w UE możesz zapłacić kartą i 10 euro i to bez
    opłat.
    Poza tym łatwiej kontrolować wydatki i robić rozliczenia np wydatków z moją firmą.
    Oczywiście chodziło mi o transakcje w stosunku rocznym.

    --
    Pozdrawiam,

    Robert

  • 10. Data: 2005-06-03 21:29:28
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    paszczak <p...@h...awaits.pl> napisał(a):

    > Ile jestes sklonny za to zaplacic?

    Ani grosza. Banku nie kosztuje to nic. Jest to zwykła generacja raportu z bazy
    do innego formatu.
    Bank internetowy musi to mieć i jak mój tego nie będzie miał to go po prostu
    zmienię.

    --
    Pozdrawiam,

    Robert