  • 1. Data: 2005-06-02 14:29:29
    Temat: eKarta mBanku i SwissAir
    Od: "Sawinski Piotr" <p...@p...pl>

    Dzien dobry,

    czy ktos z Panstwa probowal dokonac zakupu biletu na stronie www.swiss.com
    uzywajac eKarty mBanku?
    Moje proby ponawiane od ok 15 koncza sie non-stop fiaskiem - przyczyna nie jest
    niezasilona karta, przyczyna (przynajmniej tak twierdzi Pani z informacji
    Swiss'u w Polsce) nie lezy po stronie SwissAir'u, i oczywiscie pani z mLinii nie
    jest mi w stanie odpowiedziec czy moze wina jest po stronie banku...
    Licze na to, ze moze ktos juz walczyl na tej stronie i sie udalo, lub wiadomo,
    ze sie napewno nie uda

    Z gory dziekuje

    Sawinski Piotr

  • 2. Data: 2005-06-02 16:38:29
    Temat: Re: eKarta mBanku i SwissAir
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > czy ktos z Panstwa probowal dokonac zakupu biletu na stronie www.swiss.com
    > uzywajac eKarty mBanku?

    Swiss ma jakis dziwny system realizowania transakcji, mianowicie jak
    rezerwowalem bilet to wygladalo to w taki sposob, jakby ich system polaczyl
    sie z moim bankiem sprawdzajac jedynie czy karta jest wlasciwa/aktywna,
    zablokowal jedynie kwote 6pln, zas po 2-3 tygodniach Swiss sciagnal oplate,
    zas ta blokada na 6pln zostala anulowana. Troche dziwna procedura, ale moze
    jest to w jakis sposob zwiazane z tym, ze ekarta nie zadziala w tym
    przypadku.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 3. Data: 2005-06-02 16:56:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Sawinski Piotr <p...@p...pl> wrote:

    > Swiss'u w Polsce) nie lezy po stronie SwissAir'u, i oczywiscie pani z mLinii nie

    Nie ma czegoś takiego jak SwissAir od kilku lat.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 4. Data: 2005-06-02 17:03:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zablokowal jedynie kwote 6pln, zas po 2-3 tygodniach Swiss sciagnal oplate,

    Dziwne. U mnie była od razu autoryzacja na konkretną kwotę (co prawda potem
    kwota była trochę inna, ale wynikało to z transakcji walutowej).

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 5. Data: 2005-06-02 19:03:56
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Dziwne. U mnie była od razu autoryzacja na konkretną kwotę (co prawda
    > potem
    > kwota była trochę inna, ale wynikało to z transakcji walutowej).

    Moze bylo krocej do wylotu w Twoim przypadku, stad cala kwota. W moim
    przypadku rezerwowalem bilet ponad 2 miesiace przed wylotem.

    Sebastian.

  • 6. Data: 2005-06-02 19:13:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze bylo krocej do wylotu w Twoim przypadku, stad cala kwota. W moim

    Huh? A jakie to ma znaczenie?

    > przypadku rezerwowalem bilet ponad 2 miesiace przed wylotem.

    Z ciekawości - po co? Bo z miejscami raczej problemu nie ma, a drastycznych
    różnic w cenie nie zanotowano.

    BTW: Dzisiaj pojawiła się informacja, że Swiss w przyszłym roku ma dołączyć
    do Star Alliance.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 7. Data: 2005-06-02 19:32:31
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    to bylo wiadome od kiedy Lufthansa kupila Swiss

    Pozdrawiam
    Sebastian
    Ennetbaden based

  • 8. Data: 2005-06-02 20:33:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Seb <s...@p...onet.pl> wrote:

    > to bylo wiadome od kiedy Lufthansa kupila Swiss

    Bynajmniej. Swiss zapowiadał swoją niezależność od Star Alliance jeszcze
    całkiem niedawno. Wejście do grupy Lufthansy to inna para kaloszy.
    No ale widać przemyśleli sprawę. W sumie to dobrze - może mi mile przepiszą
    :)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 9. Data: 2005-06-03 08:55:19
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Huh? A jakie to ma znaczenie?

    Nie wiem, jedynie w moim przypadku nie sciagnieto ani nie zablokowano calej
    kwoty, zrobiono to dopiero po 2-3tygodniach, mialem za to ze Swissa blokade
    jedynie na 6pln tak jakby ich system chcial sprawdzic poprawnosc karty w
    taki sposob.

    > Z ciekawości - po co? Bo z miejscami raczej problemu nie ma, a
    > drastycznych
    > różnic w cenie nie zanotowano.

    Roznica w cenie byla, potrzebowalem dolotowke do Frankfurtu, rezerwujac na 2
    miesiace przed kupilem dolotowke za 750pln i niestety ilosc tych miejsc
    promocyjnych byla ograniczona, zas juz na miesiac przed wychodzilo drozej, a
    jeszcze drozej w godzinach polaczenia ktore wykupilem, wiec oplacalo sie
    wczesniej :-)

    Sebastian.

  • 10. Data: 2005-06-09 11:06:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2005 16:29:29 +0200, Sawinski Piotr napisał(a):

    > czy ktos z Panstwa probowal dokonac zakupu biletu na stronie www.swiss.com
    > uzywajac eKarty mBanku?

    [...]

    > Swiss'u w Polsce) nie lezy po stronie SwissAir'u, i oczywiscie pani z mLinii nie
    > jest mi w stanie odpowiedziec czy moze wina jest po stronie banku...

    Czy mbank nie ma jakiejś osobnej linii do obsługi kart? Ja zawsze w takich
    sprawach (mam KK w BPH) dzwonię na infolinię do kart i tam mogą mi dokładnie
    sprawdzić kto, kiedy i co próbował zablokować, ew. dlaczego transakcja nie
    przeszła...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944