  • 11. Data: 2005-06-03 23:07:38
    Temat: Re: Czy lubicie ficzery w ebankach?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Feanor <zaspamnasylamdresów@o2.pl> napisał(a):

    > Lubiecie ficzery w bankach internetowych w stylu wykresików, eksportu
    > historii rachunku , analiz, statystyk , dopasowywanie wyglądu
    > menu/rachunku do indywidualnych potrzeb(wybor tapety, kolorów) itp..?
    [...]

    > Do Vw nie będziemy wysyłać bo oni i tak niereformowali są, od paru lat nie
    > mogą nawet w minimalnym stopniu zmienic tego swojego beznadziejnego serwisu
    > :(

    Lubię funkcjonalności, które czemuś służą. Jeśli ficzery sprowadzają się do
    wykresików, tapet, kolorków etc., to jest to IMHO szajs i szkoda czasu oraz
    pieniędzy na pisanie i wdrażanie tego rodzaju wodotrysków.

    BTW. System VW, IMHO nie jest wcale najgorszy. W zakresie, z którego
    korzystam, Lukas ma, co najmniej równie toporną obsługę (pozdrawiam
    analityka, który wymyślił rozróżnienie przelewu od zlecenia jednorazowego z
    datą przyszłą), a w niektórych przypadkach swoją ułomnością przegania VW. Z
    moich obserwacji:
    - Brak wydruku potwierdzenia przelewu
    - Uboższa prezentacja zleceń
    - Brak możliwości okresowego zawieszania zlecenia stałego &#8211; tego nawet mBank
    nie ma, a mi się przydawało.
    - Opcja aktualizacji salda &#8211; to żart chyba jakiś jest...

    Miłego dnia
    Tomek

  • 12. Data: 2005-06-03 23:32:52
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    <r...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]

    (............)

    > Nie :-) ale mam zwyczaj nie noszenia przy sobie gotówki >100. Wszędzie
    > gdzie
    > można płacę kartą debetową, bo mnie to nic nie kosztuje. Sklepy przyjmują
    > nawet 50 zł. W większości krajów w UE możesz zapłacić kartą i 10 euro i to
    > bez
    > opłat.
    > Poza tym łatwiej kontrolować wydatki i robić rozliczenia np wydatków z
    > moją firmą.
    > Oczywiście chodziło mi o transakcje w stosunku rocznym.

    hmm to i tak dużo; oznacza to że w każdym tygodniu wypłacasz 20 razy
    pieniądze z bankomatu i 12 razy robisz zakupy.
    z tymi zakupami to powiedzmy ze jestem sklonny dac wiare bo jestem zonaty i
    wiem ze to wykonalne ;-))
    ale ciekawi mnie z ktorego banku korzystasz na te 1000 wypłat kartą debetową
    i jeszcze jak wygląda karta po tylu przejściach?

    pozdro
    trainer

  • 13. Data: 2005-06-05 14:35:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 2 Jun 2005 21:10:00 +0000 (UTC), w <d7nsj8$231$1@inews.gazeta.pl>, " "
    <r...@W...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Ponadto wykonuje z 1000 transakcji kartą debetową

    Trzy razy dziennie wybierasz kasę z bankomatu? 3 x 10zł? ;)

  • 14. Data: 2005-06-06 18:56:16
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    trainer <t...@p...org> napisał(a):

> [...]
    > pieniądze z bankomatu i 12 razy robisz zakupy.
    > z tymi zakupami to powiedzmy ze jestem sklonny dac wiare bo jestem zonaty i
    Niekoniecznie z bankomatu, place rowniez rachunki karta debetowa. W kraju w
    ktorym zwyklem ostatnio mieszkac, da sie tak placic rachunki...

    > ale ciekawi mnie z ktorego banku korzystasz na te 1000 wypłat kartą debetową
    > i jeszcze jak wygląda karta po tylu przejściach?

    Pasek mojej karty dostal swoje, podpis rowniez - musze juz okazywac moja.
    Konto jest wspolne, wiec sa dwie karty.
    Obecnie jest Chip & Pin, wiec pasek juz w wiekszosci przypadkow nie jest
    potrzebny.

    Pozdrawiam serdecznie

    Robert