    From: "Seb" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy lubicie ficzery w ebankach?
    Date: Thu, 2 Jun 2005 21:27:54 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@129.182.77.83.cust.bluewin.ch

    Taki bzdury tylko powoduja ze systemy sa mniej stabilne
    A systemy bankowe powinny byc stabilne i bezpieczne a nie wyswietlac ladne
    tapety i pozwalac przesuwac menu
    Jedynie export historii w jakims zjadliwym formacie jest przydatny
    i import listy platnosci...
    ale nawet te nie sa potrzebne kowalskiemu ktory placi 3 rachunki na miesiac
    a jak ktos ma firme i potrzebuje zaplacic 300 rachunkow to ma do dyspozycji
    system bankowe dla firm

    Pozdrawiam
    Seb