  • 1. Data: 2005-06-02 15:25:50
    Temat: Re: Nowa funkcjonalność w inteligo
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    quwert wrote:
    > W Inteligo pojawiła się możliwość zapisu histori rachunku do innych
    > formatów niż *.pdf są to:

    już dawno

  • 2. Data: 2005-06-02 15:32:43
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-02 18:26, quwert napisał(a):

    > W Inteligo pojawiła się możliwość zapisu histori rachunku do innych
    > formatów niż *.pdf są to: /ciach/

    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_develop
    05.htm

    > P.S. Szukałem ale nie znalazłem jeżeli było to sory
    > wyszukiwanie po wyrażeniach >_inteligo xls_<

    http://42.pl/url/cwT

    Gree

  • 3. Data: 2005-06-02 15:44:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    quwert napisał(a):

    > Zassałem sobie w historie za 20 miesiecy w formacie xls, otworzyłem Open
    > Officem 2.0 (działa) i policzyłem że opłaty za ten okres to 183 złote :)
    > dla konta firmowego

    Od 2001 roku 261 PLN opłat i prowizji :-)

  • 4. Data: 2005-06-02 15:55:16
    Od: "Feanor" <zaspamnasylamdresów@o2.pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@t...toooo.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zassałem sobie w historie za 20 miesiecy w formacie xls, otworzyłem Open
    > Officem 2.0 (działa) i policzyłem że opłaty za ten okres to 183 złote :)
    SUPER!!!

    Kiedy mbank wprowadzi coś takiego?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-06-02 16:04:00
    Od: "Feanor" <zaspamnasylamdresów@o2.pl>

    > SUPER!!!
    A jednaj nie jest super. Inteligo bierze sobie za historię elektroniczną
    wysłaną na maila 2.99 !!!! dla kont z saldem <50000zł
    To jakieś chore wg mnie.Takie rzeczy powinny być za darmo.
    W mbanku mam historię za ostatnie 3 lata wstecz (co prawda nie mozna tego
    wysłać na maila) za darmo.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-06-02 16:06:53
    Temat: Re: Nowa funkcjonalno?ć w inteligo
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 2 Jun 2005 17:55:16 +0200, w <d7na3g$7h0$1@news.onet.pl>, "Feanor"
    <zaspamnasylamdresów@o2.pl> napisał(-a):

    > SUPER!!!
    >
    > Kiedy mbank wprowadzi coś takiego?

    Hehehehe :) Chyba młody jesteś?

  • 7. Data: 2005-06-02 16:09:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Feanor napisał(a):

> [...]
    > To jakieś chore wg mnie.Takie rzeczy powinny być za darmo.
    > W mbanku mam historię za ostatnie 3 lata wstecz (co prawda nie mozna tego

    A koniecznie musisz sobie ZAMAWIAĆ na maila? Pobrać nie możesz?

  • 8. Data: 2005-06-02 16:14:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Feanor wrote:

    > A jednaj nie jest super. Inteligo bierze sobie za historię elektroniczną
    > wysłaną na maila 2.99 !!!! dla kont z saldem <50000zł

    za wysłaną na maila tak.
    jak sobie sam ściągniesz internetu w postaci pdf, xls, albo czego tam
    chcesz to nie.

    > To jakieś chore wg mnie.Takie rzeczy powinny być za darmo.

    są za darmo, tylko ty jesteś nie na bieżąco.

    > W mbanku mam historię za ostatnie 3 lata wstecz (co prawda nie mozna tego
    > wysłać na maila) za darmo.

    w Inteligo masz za dowolny okres, w przyzwoitym formacie i też za darmo.
    mBank rulez :)

  • 9. Data: 2005-06-02 16:25:45
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Feanor" <zaspamnasylamdresów@o2.pl> writes:

> [...]
    > To jakieś chore wg mnie.Takie rzeczy powinny być za darmo.
    > W mbanku mam historię za ostatnie 3 lata wstecz (co prawda nie mozna tego

    W inteligo też możesz sobie pobrać sam za darmo, możesz też
    wyeksportować do Excela i parę innych rzeczy zrobić.

    Kosztuje jedynie wysłanie maila, to tak naprawdę jakaś zaszłość,
    niepotrezbna usługa.