  • 1. Data: 2005-03-01 21:37:19
    Temat: Czy ktoś ma regulamin promocji BZWBK - zwrotu opłaty za karty wydane w styczniu?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Czy ktoś ma regulamin promocji BZWBK - zwrotu opłaty za karty wydane w
    styczniu?

    Szukam, bo mi nie chcą oddać...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2005-03-02 22:38:21
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś ma regulamin promocji BZWBK - zwrotu opłaty za karty wydane w
    > styczniu?
    > Szukam, bo mi nie chcą oddać...

    Za to właśnie "kocham" ten bank. Dzisiaj napisałem w innym wątku że bałbym
    się ich "darmowej" KK. Szkoda mojego zdrowia. Oni są dobrzy jedynie jako
    punkt do wpłacania pieniędzy a i to trzeba się nastać w kolejce do okienka.

    --
    łączę się bólu
    P.

  • 3. Data: 2005-03-02 23:10:12
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 2 Mar 2005 23:38:21 +0100, "gg" <n...@m...com>
    wrote:

> [...]
    >punkt do wpłacania pieniędzy a i to trzeba się nastać w kolejce do okienka.

    hmmm, no to poczekam na trzeci wyciąg i może czas na przeniesienie KK
    do BPH? :-) Rajfiego już mam - też z BZWBK przeniosłem, ale potem mnie
    ładnie poprosili, to wróciłem. Ale skoro nie chcą własnej promocji
    uszanować, to po co mam się stresować? A może inne banki (oprócz
    mBanku, to wiem, ale oni mają dziwne procedury) "wymieniają"?
    --
    Jarek Andrzejewski