eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś ma regulamin promocji BZWBK - zwrotu opłaty za karty wydane w styczniu? › Re: Czy kto? ma regulamin promocji BZWBK - zwrotu opłaty za karty wydane w styczniu?
    From: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy kto? ma regulamin promocji BZWBK - zwrotu opłaty za karty wydane w
    styczniu?
    Date: Thu, 03 Mar 2005 00:10:12 +0100

    On Wed, 2 Mar 2005 23:38:21 +0100, "gg" <n...@m...com>
    wrote:

    >Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Za to właśnie "kocham" ten bank. Dzisiaj napisałem w innym wątku że bałbym
    >się ich "darmowej" KK. Szkoda mojego zdrowia. Oni są dobrzy jedynie jako
    >punkt do wpłacania pieniędzy a i to trzeba się nastać w kolejce do okienka.

    hmmm, no to poczekam na trzeci wyciąg i może czas na przeniesienie KK
    do BPH? :-) Rajfiego już mam - też z BZWBK przeniosłem, ale potem mnie
    ładnie poprosili, to wróciłem. Ale skoro nie chcą własnej promocji
    uszanować, to po co mam się stresować? A może inne banki (oprócz
    mBanku, to wiem, ale oni mają dziwne procedury) "wymieniają"?
    --
    Jarek Andrzejewski