  • 1. Data: 2005-03-01 20:55:22
    Temat: Bank, który wydaje kartę chipową...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Czy któryś bank w Polsce wydaje karty debetowe/kredytowe z chipem?
    Jeśli tak, to jaki bank i jakiego typu są to karty?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2005-03-02 09:28:08
    Temat: Re: Bank, który wydaje kartę chipową...
    Od: "eMKu" <e...@p...onet.pl>

    > Czy któryś bank w Polsce wydaje karty debetowe/kredytowe z chipem?
    > Jeśli tak, to jaki bank i jakiego typu są to karty?
    >

    > --
    > Przemysław Maciuszko

    BZ WBK.
    Visa Credit Card

    zdro
    M.

  • 3. Data: 2005-03-02 09:32:12
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Czy któryś bank w Polsce wydaje karty debetowe/kredytowe z chipem?
    > Jeśli tak, to jaki bank i jakiego typu są to karty?

    Kredyt Bank

    Pablo

  • 4. Data: 2005-03-02 10:14:22
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Pablo napisał:

    > Kredyt Bank

    Ale nie wszystkie karty, jedynie kredytowe Visę Classic i Visę Gold
    AFAIK. Chip niestety jest dość upierdliwym wynalazkiem w polskich
    warunkach (kasjerki bezradne na widok napisu "użyj chipa" na Posie) i
    IMHO na razie nie warto się w to bawić.

    Przemek

  • 5. Data: 2005-03-02 10:28:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    PKOBP juz ladnych pare lat temu wydalo eksperymentalna serie kart visa
    electron z chipem, ale potem temat zarzucilo. Slusznie zreszta, bo
    pozytek z takiego chipu to zaden raczej jest...

    MJ

  • 6. Data: 2005-03-02 18:17:31
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > electron z chipem, ale potem temat zarzucilo. Slusznie zreszta, bo
    > pozytek z takiego chipu to zaden raczej jest...

    W Polsce może i nie, ale zagranicą...
    W Szwajcarii są miejsca gdzie można tylko zapłacić kartą chipową... (tak -
    nie można gotówką).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2005-03-02 19:13:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > W Szwajcarii są miejsca gdzie można tylko zapłacić kartą chipową... (tak -
    > nie można gotówką).

    Co to za miejsca?

    MJ

  • 8. Data: 2005-03-02 20:09:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Co to za miejsca?

    Np. stołówka i 'cafeteria' mojego pracodawcy :)))
    A poza tym autoryzacja karty chipowej trwa jakieś 2 sekundy, nie potrzeba
    pinów, ani podpisów...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2005-03-02 21:20:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > Np. stołówka i 'cafeteria' mojego pracodawcy :)))

    Hehe, w 'cafeterii' mojego pracodawcy w tymze kraju w godzinach
    zasadniczych placilo sie gotowka, a po godzinach - "legitymacja
    sluzbowa" (znaczy taka karta z paskiem magnetycznym) i odliczalo od
    pensji... Ale to bylo 20 lat temu...

    MJ

  • 10. Data: 2005-03-02 21:45:52
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > electron z chipem, ale potem temat zarzucilo. Slusznie zreszta, bo
    > pozytek z takiego chipu to zaden raczej jest...

    PKO BP tematu nie zarzucilo. Co 2 lata karty sa odnawiane tez z chipem (ok.
    10 000 kart w obiegu).