  • 1. Data: 2005-03-02 07:13:41
    Temat: Co wybrać (po raz emty)....ale...
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Witam.

    Własnie kończę studia i będe chyba zmiszony do rezygnacji z obecnego konta
    w PKO BP "Superstudent" (czy cuś). Prosze o rady odnośnie wyboru konta przy
    warunkach:

    - działam na allegro
    - mam liche środki finansowe więc oprocentowanie nie musi być wysokie
    - czesto wypłacam drobne sumy z bankomatów
    - czasami płacę kartą
    - konieczny dostęp przez internet
    - kilka zleceń stałych
    - minimum kosztów utrzymania itp

    Inteligo, mBank..a może coś innego ?

    Przeglądałem archwium grupy ale nie ma to jak indywidualne podejście do
    klijenta :)

    Pozdrawiam.

    --
    [ d.o.o.h. - Device Optimized for Observation and Harm ]
    [ mail:dooh(at)wp(dot)pl GG:198354 http://dooh.virtu.pl ]

  • 2. Data: 2005-03-02 07:26:42
    Temat: Re: Co wybrać (po raz emty)....ale...
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2005 08:13:41 +0100,
    osoba podpisana: dooh <d...@w...pl>
    napisała:
> [...]
    > - mam liche środki finansowe więc oprocentowanie nie musi być wysokie
    > - czesto wypłacam drobne sumy z bankomatów

    Z uwagi na to Allegro to chyba te 2 będa najlepsze (tzn. oba, nie jeden
    z nich), możesz jeszcze zerknąć na Multi,Lukas i VW.

    > klijenta :)
    Jakie ty te studia kończyłeś, jeśli to nie tajemnica ?
    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 3. Data: 2005-03-02 08:31:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Z uwagi na to Allegro to chyba te 2 będa najlepsze (tzn. oba, nie
    > jeden z nich), możesz jeszcze zerknąć na Multi,Lukas i VW.

    Nooo PKO BP z obsluga w necie 6 zeta kosztuje, wiec nie majatek, a nie musi
    sie odzwyczajac no i bankomatow ma pod dostatek ;)

  • 4. Data: 2005-03-02 08:37:53
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    napisał w wiadomości
    > Nooo PKO BP z obsluga w necie 6 zeta kosztuje, wiec nie majatek, a nie
    musi
    > sie odzwyczajac no i bankomatow ma pod dostatek ;)

    a inteligo pko bp - tez jest w tej cenie ?

  • 5. Data: 2005-03-02 08:56:12
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Nooo PKO BP z obsluga w necie 6 zeta kosztuje, wiec nie majatek, a
    > nie musi > sie odzwyczajac no i bankomatow ma pod dostatek ;)

    subtelny żart :-)
    - pko-i (przez net) nie umie wyslac przelewu z polskimi literami
    - nie jest on line - nigdy nie wiadomo ile tam jest
    - zlecenia z terminarzem zachowuja sie jak pijane - sprobuj w
    terminarzu
    dac dwa zlecenia na ta sama date :-)
    - zlecenia nie pokazuja daty kiedy sie maja wykonac, a jak pokazuja
    kwote 0 to tez wcale nie musi byc prawda
    - zlecenia prowadzone w oddziale mozesz skasowac w necie mimo,
    ze przysiegaja ze to niemozliwe
    - konytrahentom nie mozna przypisac skróconej nazwy własnej
    - maja bardzo nieintuicyjny układ ale lepszy niz e-pko miało
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-03-02 13:09:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    dooh <d...@w...pl> writes:

    > Własnie kończę studia i będe chyba zmiszony do rezygnacji z obecnego konta
    > w PKO BP "Superstudent" (czy cuś). Prosze o rady odnośnie wyboru konta przy
    > warunkach:

    Mozesz sobie to konto zatrzymac, tylko koszt rosnie o kilka zlotych.
    Mozesz za kolejne dwa zlote dorobic sobie do niego dostep internetowy.
    Zaleta jest tak, ze numer konta masz ten sam co zawsze.
    Przelewy zlecane przez internet sa na razie za darmo...

    > Inteligo, mBank..a może coś innego ?

    Tu z kolei oszczedzasz na oplatach stalych, a doplacasz do kazdego
    przelewu. Twoj wybor.

    MJ

  • 7. Data: 2005-03-02 20:33:21
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:1qlnbnyo9h6ta.erysi0xv12t6$.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): dooh z adresu <d...@w...pl> napisał(a):
    > Własnie kończę studia i będe chyba zmiszony do rezygnacji z obecnego
    > konta w PKO BP "Superstudent" (czy cuś)......

    nie koniecznie :)
    oni się raczej nie upomną - a ty musisz dostarczyć zaźswiadczenie o stałym
    zatrudnieniu jeśli chcesz przekształcić konto

    tak więc po prostu sobie używaj, tak jak do tej pory

    no chyba, że po wejściu na giełdę polepszyły im się procedury :)

    niektórzy używają konta studenckiego 5 lat po skończonych studiach

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)