  • 11. Data: 2011-04-07 08:46:57
    Temat: Re: Czy jest lepszy od lokaty produkt na oszczedzanie?
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    news:injlts$2t67$1@opal.icpnet.pl...

    > nawet jeżeli zdecydujesz się na Skandię, Generali lub podobne programy to
    > NIE możesz zostawić tego samemu sobie, to TY decydujesz kiedy i jakich
    > konwersji chcesz dokonywać, tego nikt za Ciebie nie zrobi

    Nie prawda. W moim produkcie nawet nie mam mozliwosci wyboru sposobu
    inwestycji - calosc jest w gestii TU.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 12. Data: 2011-04-07 12:01:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie prawda. W moim produkcie nawet nie mam mozliwosci wyboru sposobu
    > inwestycji - calosc jest w gestii TU.

    to w co się wpakowałeś? jak się zacznie bessa to będziesz siedział w
    funduszach akcyjnych?
    one muszą min. 60% aktywów lokować w akcje spółek giełdowych więc będą
    tracić!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2011-04-07 12:05:07
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    > to w co się wpakowałeś? jak się zacznie bessa to będziesz siedział w

    W nieobelkowany produkt z GWARANCJA zysku.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 14. Data: 2011-04-07 12:08:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W nieobelkowany produkt z GWARANCJA zysku.

    poliso-lokata czyli tzw. unit link?
    pochwalisz się co to dokładnie jest?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2011-04-07 12:13:24
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    > poliso-lokata czyli tzw. unit link?
    > pochwalisz się co to dokładnie jest?

    Polisa na zycie i dozycie Senior+ AmplicoLife. Przeciez nizej napisalem
    szczegoly jesli chodzi o %.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 16. Data: 2011-04-07 13:05:31
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Apr 7, 8:13 pm, "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> wrote:

    > Polisa na zycie i dozycie Senior+ AmplicoLife. Przeciez nizej napisalem
    > szczegoly jesli chodzi o %.

    Jednak tak jak napisalem wczesniej, oprocentowanie takich funduszy
    jest porownywalne obecnie z oprocentowaniem lokat bankowych. Nawet
    jesli jest troche wyzsze, to biorac pod uwage ryzyko upadku
    ubezpieczyciela jakie tez musimy wkalkulowac, nie wychodzi to wcale
    lepiej.

  • 17. Data: 2011-04-07 13:20:38
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 7 Apr 2011 06:05:31 -0700 (PDT), Stiwi <s...@h...com>
    wrote:

> [...]
    >jesli jest troche wyzsze, to biorac pod uwage ryzyko upadku
    >ubezpieczyciela jakie tez musimy wkalkulowac, nie wychodzi to wcale

    BTW:
    http://www.rp.pl/artykul/7,638612_Lokaty-bankowe-lep
    sze-od-akcji.html

    Warto jeszcze zwrócić uwagę na fragment "Oprocentowanie rocznej lokaty
    złotowej /.../ określiliśmy na podstawie średnich stawek w 20
    największych bankach" - czyli mniej korzystnie niż zapewne lokowałaby
    większość uczestników tej grupy.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 18. Data: 2011-04-07 14:29:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jesli jest troche wyzsze, to biorac pod uwage ryzyko upadku
    > ubezpieczyciela jakie tez musimy wkalkulowac, nie wychodzi to wcale

    weź też pod uwagę małą płynność takiego programu, pomijam opłaty jakie
    mu (pewnie) towarzyszą

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2011-04-07 14:53:55
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Uzytkownik "Stiwi" <s...@h...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    >Jednak tak jak napisalem wczesniej, oprocentowanie takich funduszy
    >jest porownywalne obecnie z oprocentowaniem lokat bankowych. Nawet

    Ja mimo wszystko zakladam spory zysk ponad ten gwarantowany, ktory jest
    porownywalny do lokat. W przeszlosci (dla polis konczacych sie pod koniec
    lat '90, poczatek '00) wynosil on drugie tyle, no ale to bylo przed
    'kryzysem', ktory jest dobrym wytluamczenien ma wszystko i przed przejeciem
    Amplico przez MetLife, a wynikow tego ostatniego niestety nie sledzilem.

    >jesli jest troche wyzsze, to biorac pod uwage ryzyko upadku
    >ubezpieczyciela jakie tez musimy wkalkulowac, nie wychodzi to wcale
    >lepiej.

    No niestety, upadlosc to jedyne ryzyko, ktorego nie da sie wyeliminowac.
    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 20. Data: 2011-04-08 07:25:35
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 7 Apr 2011 16:53:55 +0200, "Kenny" <kenny333[nasz
    przodek]o2.pl> wrote:

    >No niestety, upadlosc to jedyne ryzyko, ktorego nie da sie wyeliminowac.

    IMHO bardzo się mylisz twierdząc, że to jedyne ryzyko.
    Przy tym "produkcie", w którym jesteś "uwiązany" na 10 czy 20 lat
    bardzo istotny jest jeszcze jeden czynnik: inflacja.
    Radość z 5 czy 10% rocznie przyćmiewa świadomość, że rzeczywista
    inflacja zżera cały ten zysk i jeszcze więcej. Popatrz na ceny zbóż,
    złota, srebra, miedzi, bawełny, ropy.
    Moim zdaniem wchodzenie teraz w takie długotrwale wiążące umowy to
    ryzyko utraty kapitału (w sensie tego, co można będzie zań kupić)
    znacznie większe, niż może się wydawać.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski