  • 1. Data: 2011-04-06 12:15:34
    Temat: mBank wkracza w XXI wiek :)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    No po prostu szok... Wprowadzają filtry w wyszukiwaniu!
    Powoli zaczynają mieć podstawowe funkcjonalności banków internetowych ;)

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,913,filtrowanie-ope
    racji-zmiany-w-serwisie-transakcyjnym-mbanku.html?la
    ng=P

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2011-04-06 12:21:27
    Temat: Re: mBank wkracza w XXI wiek :)
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-06 14:15, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    >
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,913,filtrowanie-ope
    racji-zmiany-w-serwisie-transakcyjnym-mbanku.html?la

    I zas cos spieprza.

  • 3. Data: 2011-04-06 17:54:08
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-04-06 14:15, Jacek Osiecki pisze:
    > No po prostu szok... Wprowadzają filtry w wyszukiwaniu!
    > Powoli zaczynają mieć podstawowe funkcjonalności banków internetowych ;)

    Jak to ma działać tak jak w Citi to niech sobie od razu dadzą spokój.

    --
    Raf

  • 4. Data: 2011-04-07 00:46:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/6/2011 7:15 AM, Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    >
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,913,filtrowanie-ope
    racji-zmiany-w-serwisie-transakcyjnym-mbanku.html?la

    Nie w XXI a w XX wiek wejdzie ten bank, który zacznie wreszcie
    obsługiwać format OFX.
    Narazie to są w sredniowieczu. Wszyscy jak jeden.

  • 5. Data: 2011-04-08 06:18:31
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 07.04.2011 02:46, witek wrote:

> [...]
    > obsługiwać format OFX.
    > Narazie to są w sredniowieczu. Wszyscy jak jeden.

    to jam chyba ze średniowiecza jest bo o takim formacie nie słyszałem, co
    on zacz?
    Marx

  • 6. Data: 2011-04-08 10:28:13
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > to jam chyba ze średniowiecza jest bo o takim formacie nie słyszałem, co
    > on zacz?

    Google wyłączyli?

    http://www.ofx.net/

  • 7. Data: 2011-04-08 17:16:51
    Od: "Wiaderko" <k...@6...com>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,913,filtrowanie-ope
    racji-zmiany-w-serwisie-transakcyjnym-mbanku.html?la

    mBank chyli się ku upadkowi i żadne bajery typu cool wyszukiwanie nie
    pomogą, oprocentowanie kredytów odnawialnych jedno z najwyższych i to samo
    dotyczy opłat za przyznanie/odnowienie. Tak więc, mBank to teraz kupa
    posypana cukrem pudrem.

    --
    Wader

  • 8. Data: 2011-04-08 17:40:33
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 19:16:51 +0200, Wiaderko napisał(a):

    > oprocentowanie kredytów odnawialnych jedno z najwyższych i to samo
    > dotyczy opłat za przyznanie/odnowienie. Tak więc, mBank to teraz kupa
    > posypana cukrem pudrem.

    Tylko zakładając że kredyty odnawialne są istotnym kryterium.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 9. Data: 2011-04-09 18:42:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Mega" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko zakładając że kredyty odnawialne są istotnym kryterium.

    Są. W odróżnieniu od kredytów gotówkowych wiążą właściciela z danym bankiem
    (oczywiście jeśli ten klient jest pod kreską).

  • 10. Data: 2011-04-10 14:57:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

> [...]
    >
    > mBank chyli się ku upadkowi i żadne bajery typu cool wyszukiwanie nie
    > pomogą, oprocentowanie kredytów odnawialnych jedno z najwyższych i to samo

    No tak, bo to poziom kredytów odnawialnych świadczy o kondycji banku.
    Myślałeś nad publikacją?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl