  • 1. Data: 2011-04-05 19:37:46
    Temat: operacje odrzucone w Meritum
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Jak je skasować z listy? Nie mogę się dopatrzeć żadnego przycisku
    "Usuń", czy "Skasuj"...

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-04-05 19:45:05
    Temat: Re: operacje odrzucone w Meritum
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-04-05 21:37, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > Jak je skasować z listy? Nie mogę się dopatrzeć żadnego przycisku
    > "Usuń", czy "Skasuj"...

    tez nie znalazlem takiej opcji :(

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 3. Data: 2011-04-06 18:19:39
    Od: Meehoo <m...@P...pl>

    Dnia Tue, 05 Apr 2011 21:45:05 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > tez nie znalazlem takiej opcji :(

    Nie macie opcji "Usuń" w dropdownie na liście przelewów?

    Pzdr

    --
    Meehoo

  • 4. Data: 2011-04-06 22:38:17
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 06.04.2011 20:19, Meehoo wrote:
> [...]
    Ja też chciałem jakiś czas temu usunąć przelew, który wisi od paru
    miesięcy w historii. Zadałem im pytanie z następującym skutkiem:
    "uprzejmie informuję, iż nie istnieje możliwość usunięcia przelewów
    odrzuconych, gdyż są one istotnym elementem historii rachunku."

    Dalej nie chciało mi się dyskutować. Po prostu programiści zapomnieli
    uwzględnić możliwość usuwania przelewów odrzuconych lub wprowadzić
    automatyczne wygaszanie po jakimś czasie (np. w Nordei znikają po miesiącu).

    > Nie macie opcji "Usuń" w dropdownie na liście przelewów?
    Chyba pomyliły Ci się banki.

  • 5. Data: 2011-04-07 05:03:01
    Od: Meehoo <m...@P...pl>

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 00:38:17 +0200, XYZ napisał(a):

    > Chyba pomyliły Ci się banki.

    Nie pomyliły mi się banki. Usuwanie przelewów z listy jest możliwe (jest
    akcja Usuń w dropdownie), ale tylko dla przelewów w innym stanie. Akurat
    odrzuconych nie mam, więc empirycznie sprawdzić nie mogłem, ale jak się
    przefiltruje listę po statusie widać, że akcji Usuń nie można wybrać na tym
    statusie.

    Pozdro

    --
    Meehoo

  • 6. Data: 2011-04-07 07:41:35
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    XYZ pisze:

> [...]
    > "uprzejmie informuję, iż nie istnieje możliwość usunięcia przelewów
    > odrzuconych, gdyż są one istotnym elementem historii rachunku."

    Hehe, przelewy odrzucone są elementem *historii* rachunku? Trzeba było
    złożyć reklamację, że nie masz tego przelewu na wyciągu... :-)

    --
    MiCHA