  • 1. Data: 2011-04-05 18:52:52
    Temat: promocja Citi?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Zauważyłem na rachunku KK w Citi uznanie 50zł tytułem "PROMOCJA-KARTA
    DODATKOWA". Ki diabeł? Co to za promocja?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-04-05 19:19:10
    Temat: Re: promocja Citi?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-04-05 20:52, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > Zauważyłem na rachunku KK w Citi uznanie 50zł tytułem "PROMOCJA-KARTA
    > DODATKOWA". Ki diabeł? Co to za promocja?

    Tez dostalem i tez dopiero wtedy sie dowiedzialem ze uczestniczylem ze
    skutkiem pozytywnym w jakiejs promocji.

    https://www.online.citibank.pl/PLGCB/page.do?content
    =karta_dodatkowa&prID=10003014

    "Podaruj bliskim co najlepsze"

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2011-04-05 19:41:52
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    darnok pisze:

    > Tez dostalem i tez dopiero wtedy sie dowiedzialem ze uczestniczylem ze
    > skutkiem pozytywnym w jakiejs promocji.

    Coraz bardziej lubię ten bank. :-)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2011-04-05 20:16:34
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-04-05 21:41, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Coraz bardziej lubię ten bank. :-)

    No ja tez.
    A jutro na dodatek pierwsza sroda miesiaca wiec zwrot za tankowanie 10%
    :) (patrz inna zakonczona juz promocja)

  • 5. Data: 2011-04-15 19:42:03
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Coraz bardziej lubię ten bank. :-)

    A można zapytać ile czekaliście na te 50 PLN po wykonaniu wymaganej
    transakcji. Może do daty wyciągu? Wygląda, że też spełniłem warunki
    promocji, ale premii brak. Wg Citi mają czas do 5 maja.